economic-definition.com

Промисловці скаржаться на несправедливий розподіл напіввагонів "УЗ" – ЗМІ

    Представники промислових підприємств кажуть, що крім держпідприємств, є ще низка приватних компаній, що отримують напіввагони першочергово

    Промисловці кажуть про несправедливий розподіл напівваггонів "УЗ" та просять мінімізувати людський фактор. Про це повідомляє UAprom.

    Як зазначають представники промислового сектору України, нині найчастіше напіввагони отримують державні підприємства та приватні кар'єри з видобутку щебеню й граніту.

    "Здавалося б, ця проблема взагалі не повинна була стояти на порядку денному в Україні. Адже ще у грудні минулого року високооплачуваний керівник "УЗ", Войцех Балчун, презентуючи автоматизовану систему "Управління пересиланням порожніх вагонів"(АС "УППВ"), пообіцяв, що вже до вересня 2017 року всі вагони, сконцентровані в філії "Центр транспортної логістики" (ЦТЛ), будуть включені в неї", - зазначається у повідомленні.

    Водночас, новий голова відомства Євген Кравцов переніс терміни запуску системи, зокрема і парку піввагонів, на кінець року.

    "Ні в "Укрзалізниці", ні тим більше промисловці не хочуть говорити про те, які саме підприємства є головними беніфіціарами розподілу вагонів. Але Бізнес-порталу UAprom вдалося з'ясувати, що йдеться про держпідприємства (вугільні ДП, заводи "УЗ", лісники, військові) і, як це не дивно, приватні кар'єри з видобутку щебеню і граніту", - зазначається у матеріалі.

    Журналісти пишуть також про наступне: "Зрозуміло, що "Укрзалізниця" буде завжди першочергово виділяти свій парк для перевезення вантажів власним філіям, шахтам, держлісгоспам й вантажам для потреб ЗСУ. Але ось чому "УЗ" віддає пріоритет будівельникам, головно - кар'єрам з видобутку щебеню і граніту, залишається загадкою. Чиновники думають, що такі перекоси допоможуть вирішити АС "УППВ". Однак промисловці з настороженістю спостерігають за процесом запуску цієї системи. Ті ж цементники вже починають скаржитися, що заявку в АС подали, її прийняли, а вагон на станцію відправлення так і не поданий. Тобто, поки що мінімізацію людського фактора, а з ним і корупційної складової в розподілі вагонів усунути не вдається".

    Зауважимо, що раніше підприємства ГМК, аграрного сектора та інших галузей також нарікали на неправильний розподіл вагонів "УЗ".

    Попередній матеріал
    Президент ПАРЄ Аграмунт подав у відставку – документ
    Наступний матеріал
    Школярі з АТО та Криму отримали безпечний доступ до українознавчих онлайн-курсів
    Теги:

    Галасюк: Корпоратизація "УЗ" дозволить вирішити проблему з напіввагонами

    Підвищення тарифів на вантажоперевезення "УЗ" вдарить по економіці України – міжнародні та українські асоціації

    ЗМІ: У Мінінфраструктури планують підвищити тарифи на вантажні перевезення "УЗ"