Facebook / МВС України

Розумними вони не тільки здаються: в собак виявили здатність складати уявлення про світ

Тварини складають уявлення про об'єкти, з якими вони мають змогу взаємодіяти

Вчені заявили про те, що собаки мають здатність до ментальної репрезентації світу. Це означає, що вони здатні складати уявлення про об'єкти, з якими взаємодіють. Дослідники опублікували ці висновки в Journal of Comparative Psychology, пише "Дзеркало тижня".

У ході дослідження, вчені дослідили поведінку 48 собак, включаючи 25 поліцейських псів, які пройшли спеціальну розшукову підготовку. Улюблена іграшка собаки пересувалася по підлозі кімнати – з тим, щоб залишити запах – і ховалася; сама тварина цього не бачила, її завданням було відшукати іграшку за слідом запаху. Однак у деяких випадках експериментатори підміняли її на абсолютно сторонній предмет.

Після цього експерименту вчені зробили висновок, що собаки були здивовані такою заміною, але після короткої паузи продовжували пошуки "своєї" іграшки, що вказує на наявність у них певної ментальної репрезентації розшукуваного предмета.

Зауважимо, що різниці між звичайними домашніми та розшуковими собаками при цьому не було помічено жодної. Вони знали, що шукати, розуміли, яке воно на вигляд, як пахне і очікували отримати конкретний, визначений об'єкт.

Дивіться також фотогалерею за темою:

Рейтинг Forbes: до списку найбагатших людей світу потрапили 7 українців
Три причини передати книжки прифронтовим школам

Науковці вперше показали, як зірка-вампір "краде" матерію в сусіднього червоного карлика