Фото loveopium.ru

Учені визначили, чому вимерли мамонти

Читайте по-русски
    Раніше вважалося, що загибель мамонтів спричинив удар метеориту

Американські вчені встановили справжню причину глобального похолодання, через яке вимерли мамонти. Результати дослідження опубліковані в журналі Science Advances.

Вивчивши вулканічні відкладення, виявлені в одній із печер штату Техас, що в США, науковці визначили, що приблизно 12,9 тисяч років тому сталася серія потужних вивержень вулканів, внаслідок чого в атмосферу була піднята аерозольна суспензія, яка перешкоджала проникненню сонячних променів. В результаті протягом п'яти років на планеті відбулося глобальне похолодання клімату.

Раніше вчені вважали, що мамонти вимерли через похолодання, яке настало внаслідок падіння на Землю метеорита близько 13 тисяч років тому. Вважалося, що через зіткнення температура на планеті знизилася приблизно на три градуси за Цельсієм. Крім мамонтів, унаслідок природної катастрофи загинули деякі види коней і верблюдів, що були поширені в Північній Америці.

Однак у ході нового дослідження у відкладеннях було виявлено такі елементи як іридій, рутеній, паладій, платина і реній. Таке співвідношення елементів більш властиве для продуктів вулканічного виверження, ніж для космічних об'єктів.

При цьому глобальне похолодання було викликане не тільки виверженнями вулканів. Вчені звернули увагу на те, що в цей період також спостерігалися зниження температури океану і збільшення снігового покриву.

Раніше 5.UA розповідав, що останні мамонти вимерли близько 5 тисяч років тому. Це була обмежена популяція, яка жила на острові Врангеля в Арктиці і на 7 тисяч років пережила решту своїх родичів.

Якщо ви втомилися від серйозних новин і хочеться трохи розслабитися, підписуйтеся на наш канал у Telegram. Дивогляд 5.UA – канал, де живуть тільки лайтові новини. Релаксуймо разом!

"Блохін – то гордість нації, Суркіс – ніхто": Маркевич різко відреагував на заяви президента "Динамо"