Фото livescience.com

У Помпеях археологи розкопали стародавні стайні і відбиток коня

Це перші останки античного коня, знайдені в стародавньому місті

Під час нових розкопок за міськими стінами Помпей в Італії вчені виявили руїни давньоримських стаєнь. У них була знайдена порожнеча, що нагадує обриси коня. Про це повідомляє Live Science.

Коли ж дослідники заповнили відбиток рідкою штукатуркою, він набув форми скакуна, який лежить на лівому боці на підлозі стайні. На думку дослідників, кінь притиснув вуха, коли почув гуркіт, що йшов від Везувію, і після цього загинув під завалами попелу, які накрили місто в результаті виверження вулкану.

Археологи зауважили, що раніше їм вже вдавалося виявити останки мулів і ослів, але це перші останки античного коня, знайдені в стародавньому місті. Порівняно з сучасним скакунами, кінь з Помпеї був відносно невеликим – його зріст сягав всього 1,5 метра в холці. Проте, в ті часи він вважалася б дуже рослим, що свідчить про наявність традицій конярства у цьому регіоні імперії.

Крім того, дослідники виявили також залізні вудила і багату бронзову упряж. Ймовірно, ця тварина із благородної породи коней. Вчені припускають, що кінь міг брати участь у циркових іграх і гонках у часи Римської імперії.

Довідка. Помпеї — давньоримське місто, руїни якого знаходяться в межах сучасної комуни Помпеї в регіоні Кампанія в Італії, неподалік від Неаполя. Помпеї загинули внаслідок виверження вулкана Везувій 24 серпня 79 року, яке поховало місто під тоннами пилу. На розкопаній частині Помпеїв облаштовано музей просто неба.

Як повідомляв 5.UA, у Помпеях знайшли доримське поховання.

Дивіться також фотогалерею за темою:

ДТП на Миколаївщині: мікроавтобус влетів у дерево – п'ятеро людей загинули
Президент про надання Томосу українській церкві: "Україна має свій шлях до Бога – і він не через Москву"