thelocal.it

У Помпеях знайшли доримське поховання

Французькі археологи під час розкопок в Помпеях виявили гробницю, яка датується IV століттям до нашої ери.

Учені вважають, що знахідка належить до маловивченої культури самнітів, що жили в цьому регіоні ще до римлян, повідомляє The Local.

За інформацією видання, у гробниці вчені виявили жіночий скелет, а також кілька глиняних посудин. Імовірно, в них містилася косметика, їжа і вино. На думку археологів, поховання було достатньо багатим, що підкреслює статус похованої жінки. "Це виняткова знахідка для Помпеїв, бо знахідка проливає світло на минуле римського міста, про яке ми знаємо ще дуже мало", - розповів Массімо Осанна, археологічний доглядач Помпеїв.

Археологи відзначають, що ця самнітська гробниця була знайдена недоторканою. Очевидно, римляни вважали за краще її не відкривати, а в 79 році н. е. в ході виверження Везувію могила виявилася "запечатаною" під шаром попелу разом з рештою міста. Вчені сподіваються, що знайдена могила виявиться не єдиною знахідкою доримської епохи. Попри те, що під час розкопок в Помпеях вчені виявили безліч римських артефактів, і досі дуже мало відомо про побут і культуру цього міста в більш ранні періоди. Як повідомляє видання, самніти населяли центральну Італію як мінімум з IV століття до н. е. Вони билися за владу над Апеннінськом півостровом з етрусками, а пізніше і з римлянами. Ці події відомі як самнітські війни, і тривали вони загалом з 343 по 290 рік до н. е.

Як повідомляв 5.ua, у серпні 2015 року в Італії підліток намагався вкрасти уламок руїн Помпеїв заради нового iPhone.

Маріупольці у відеофлешмобі запросили "Океан Ельзи" до міста з концертом – Вакарчук погодився