"Першими – дівчата": голова NASA припустив, хто здійснить перший крок на Марсі

Жінки-астронавти перебувають в авангарді майбутніх планів агентства

Керівник космічної агенції NASA Джим Бріденстайн вважає, що першою людиною, яка побуває на Марсі, найімовірніше, буде жінка. Про таке він заявив під час виступу на науково-технічному радіо-шоу Science Friday, передає CNN.

Конкретні прізвища астронавтів адміністратор NASA не назвав, однак зауважив, що жінки перебувають в авангарді майбутніх планів агентства. Крім того, він додав, що жінки "абсолютно точно" будуть у складі наступної місії агентства, що вирушить на Місяць.

Крім того, наприкінці місяця в NASA планують перший вихід у відкритий космос – винятково для жінок. Тоді астронавти Енн Макклейн і Христина Кох мають замінити сонячні батареї на МКС. Загалом вихід у відкритий космос триватиме близько семи годин. Наразі ця місія запланована на 29 березня.

Зауважимо, що Макклейн і Кох уже мають досвід роботи в космічних експедиціях. 2013 року вони брали участь в астронавчій місії, де половину екіпажу становили жінки.

Як відомо, перші шість жінок приєдналися до корпусу астронавтів NASA ще 1978 року. Наразі, за даними агентства, жінки становлять 34% активних астронавтів NASA.

"NASA прагне до того, щоб у нас була різноманітність, і ми з нетерпінням чекаємо першої жінки на Місяці", – запевнив Бріденстайн.

Дивіться також фотогалерею за темою:

"Коли він поруч": Марс наблизився на мінімальну відстань до Землі – ФОТО

Турчинов про призначення Кривоноса: Не з інтернету знає, що потрібно армії
    САП хоче позбавити недоторканності ще 2-х народних депутатів: кого саме