nature.com

Науковці США створили "химерні" наночастки, які здатні програмувати імунітет на боротьбу з раком

У США вчені Онкологічного центру досліджень Фреда Хатчінсона в США розробили біорозкладані наночастки, які зможуть на генетичному рівні програмувати імунні клітини на розпізнавання і руйнування раку. Дослідження опубліковане в журналі Nature Nanotechnology, передає "Популярная механика".

Старший автор дослідження Маттіас Стефан переконаний: "Репрограмовані клітини починають працювати в проміжку від 24 до 48 годин і діють протягом декількох тижнів. Це говорить про те, що наша технологія дозволяє імунним клітинам швидко руйнувати ракові клітини до початку прогресування хвороби".

Проведене на мишах випробування, проведене на мишах, показало, що запрограмовані наночастками Т-клітини стали уповільнювати розвиток лейкемії. Для того, щоб Т-клітини почали працювати, їх модифікують, оснащуючи штучними химерними антигенними рецепторами (CAR).

Клітинна імунотерапія вже показала непогані результати під час клінічних досліджень. Однак зараз для того, щоб запрограмувати Т-клітини, їх треба витягти з тіла пацієнта і впровадити в них генетичні конструкції, а потім ввести назад. Це займає кілька тижнів.

Глобальна мета Стефана — за допомогою наночастинок зробити клітинну імунотерапію одним з найбільш простих і доступних кожному способів лікування як лейкемії, так і інфекційних захворювань.

Як повідомляв 5.UA, у січні 2017 року стало відомо, що американські медики перемогли рак мозку за допомогою ліків від малярії