Вікіпедія

На знаменитій кометі Чурюмова-Герасименко виявили компоненти для виникнення життя

Вчені вважають, що комети могли доставити на Землю важливі для життя компоненти

Астрофізики виявили в хмарі газу навколо комети Чурюмова-Герасименко амінокислоту гліцин і фосфор. Відповідна робота вчених опублікована в журналі Science Advances, повідомляє УНІАН з посиланням на N+1.

Амінокислота, яка є у складі майже всіх відомих білків, була виявлена космічним апаратом Європейського космічного агентства "Розетта". Відкриття зробили за допомогою приладу ROSINA, що складається з двох мас-спектрометрів і датчика тиску.

Гліцин у складі комет знаходять вже не вперше. У 2009 році NASA повідомило про те, що в рамках місії Stardust амінокислота була знайдена в хвості комети 81P/Вільда. Амінокислоти також знаходили в метеоритах і в складі хмар із газу та пилу.

Окрім гліцину вчені також виявили фосфор, який є важливим компонентом для виникнення життя, адже фосфати входять до складу ДНК, РНК і фосфоліпідів, які формують клітинні мембрани.

Відкриття, на думку вчених, свідчить на користь теорії про те, що комети могли доставити на Землю важливі для життя компоненти, що сформувалися в космосі.

Як повідомляв 5.ua, астрономи виявили найближчу до Землі потенційно придатну для життя екзопланету.

Окупанти затримали представника Курултаю "за те, що такий розумний"