СПІД
СПІД volynnews.com

Дослідники в США виявили новий штам ВІЛ – деталі

Читайте по-русски
    Щоб науковці могли заявити, що це новий підтип, три випадки мали бути виявлені незалежно один від одного

У США вчені вперше за 19 років виявили новий штам вірусу імунодефіциту людини. Про це повідомляє "Громадське радіо" з посиланням на CNN.

Дослідженням займалися вчені з лабораторії Abbott Laboratories та Університету Міссурі.

Новий штам є частиною версії ВІЛ-1 групи М – того ж сімейства підтипів вірусу, що винен у глобальній епідемії ВІЛ.

Доктор Ентоні Фаучі, директор Національного інституту алергії та інфекційних хвороб США, зазначив, що сучасні методи лікування ВІЛ є ефективними і проти цього штаму, і проти інших. Та виявлення нового штаму дає повнішу карту розвитку епідемії ВІЛ.

"Немає підстав для паніки чи навіть хвилювання з цього приводу", – сказав Фаучі.

Щоб науковці могли заявити, що це новий підтип, три його випадки мали бути виявлені незалежно один від одного. Перші два зафіксували в Демократичній Республіці Конго в 1983 та 1990 роках. Вже тоді дослідники помітили, що вони були "дуже незвичними і не збігалися з іншими штамами". Третій зразок, знайдений у Конго (не плутати з ДР Конго – ред.), виявили 2001 року під час дослідження способів запобігання передачі вірусу від матері до дитини.

ВІЛ має кілька штамів, як і інші віруси, він здатен змінюватися і мутувати. Науковцям важливо знати всі підтипи вірусу, щоб гарантувати ефективність тестів, які використовують для виявлення захворювання. Також це потрібно для розроблення методів лікування і профілактики.

Нагадаємо, Уляна Супрун розповіла, скільки людей в Україні живуть із ВІЛ-інфекцією. За її словами, в Україні найпоширеніший шлях зараження ВІЛ-інфекцією – статевий.

Росія почала завозити більше боєприпасів на тимчасово окупований Донбас – розвідка