nasa.gov

Астрономи виявили найбільшу екзопланету з двома "сонцями"

Вік цієї планети – приблизно 4,4 млрд років. Планета є майже ровесницею Землі, вік якої – приблизно 4,54 млрд років

Астрономи за допомогою телескопа виявили найбільшу на сьогодні екзопланету, яка обертається навколо двох зірок. Як повідомляється на сайті NASA, планета, що отримала назву Kepler-1647b, розташовується в сузір'ї Лебедя, повідомляє "Дзеркало тижня".

Kepler-1647b розташовується на відстані 3700 світлових років від Землі, її вік становить приблизно 4,4 мільярда років. Маса і розміри екзопланети майже ідентичні аналогічним параметрам Юпітера. Зірки, навколо яких обертається екзопланета, нагадують Сонце. Одна з них трохи більше нашої зірки, а інша – трохи менше.

Екзопланета знаходиться в "жилій" зоні зірки, але набагато далі від світила, ніж всі виявлені на сьогодні планети з кратною орбітою. Разом із тим, Kepler-1647b є газовим гігантом, тому наявність життя на ній малоймовірна. Оберт навколо зірок вона здійснює за 1107 днів.

Екзопланети, що обертаються навколо двох зірок, називаються "Татуїни" на честь рідної планети Люка Скайуокера із "Зоряних війн".

Як повідомляв 5.ua, у грудні 2015 року астрономи виявили найближчу до Землі потенційно придатну для життя екзопланету.

Нардеп пояснила, на яких умовах Рада подовжила роботу ЖЕКів