Володимир Омелян
Володимир Омелян 5 канал

"Є завжди багато страшилок": Омелян розповів, як ставиться до нового проекту Uber Shuttle

Читайте російською
За словами міністра, подібні проекти можуть посприяти тому, щоб 50-60% перевізників, а у випадку таксі – 90% нелегального "сірого" ринку перейшли у прозорий механізм

Україна нарешті стає майданчиком для відпрацювання нових транспортних рішень. Таку думку стосовно нового сервісу Uber Shuttle, роботу якого в Києві наразі тестують, висловив міністр інфраструктури Володимир Омелян в ефірі програми "Інформаційний вечір" на "5 каналі".

"Це пілотний проект. Під час нього ми відпрацюємо не лише саму технологію, яку пропонує "Убер", бо це теж ризикований варіант: ми не знаємо, якою буде реакція публіки, але думаємо, що все буде окей. І для нас важливо, щоб "Убер" був лідером із легальних пасажирських перевезень. "Убер" на це готовий", – зазначив Омелян.

За словами міністра, подібні проекти можуть посприяти тому, щоб 50-60%, а у випадку таксі – 90% нелегального "сірого" ринку перейшли у прозорий механізм.

"Коли вони (компанія – 5.UA) платять невеликі, але чесні податки, держава і місцеві органи влади отримують зиск і наповнюють бюджети, а вони працюють захищеними, дотримуючись правил гри, які працюють для всіх", – додав Омелян.

Також він прокоментував обговорення в мережі ймовірних загроз, які несе за собою новий проект.

"Є завжди багато страшилок навколо будь-якої дії. Я пам'ятаю, коли заходив "Убер", то теж казали, що це буде жахіття, ринок таксі впаде (90% якого і так в тіні), але, тим не менш, нічого страшного не сталося", – запевнив урядовець.

За словами міністра, "Убер Шатл" може стати альтернативою для перевезень.

"Спробуємо, як воно спрацює, в найближчі кілька місяців. Як бачу, по заробітних платах у них там непогана ситуація, й окремі водії "Убер Шатл" зароблятимуть більше, ніж міністри, з чим я їх і вітаю", – додав Омелян.

Довідка:

Uber запустив у Києві свою "маршрутку". Вартість поїздки залежить від відстані і варіюється від 15 грн (від 0 до 8 км) до 30 грн (більш ніж 16 км). Поки проект працюватиме у тестовому режимі на двох маршрутах. У планах компанії – розширити покриття й запустити нові напрямки по столиці.

Повний запис програми з міністром інфраструктури дивіться тут:

Попередній матеріал
Монетизація пільг на оплату ЖКП: як працюватиме механізм нарахувань
Наступний матеріал
Кадрові пертурбації в ЗСУ та "зайве" військове майно: Якою буде армія Зе-командувача – "БлогПост"

IV Київський євромарафон: у столиці перекриють низку вулиць

У Києві 9 травня обмежать рух транспорту: де саме

У Вінниці зіткнулися тролейбус і трамвай, 9 пасажирів травмовано

На Великдень київське метро працюватиме довше

Лист-очікування та "нитка графіку": в Укрзалізниці розповіли про нові онлайн-сервіси

Ралі "Столиця": в Києві перекриють Хрещатик