Герой нашого сюжету вже має три спеціальності: вчитель молодших класів і практичний психолог, керівник навчальних закладів і викладач інформатики.
Дмитро Ламза родом із Кам'янського, виріс у родині освітян. Каже, що своє призначення зрозумів ще змалку. Між собою друзі називали його "директором" або "Дмитром Володимировичем" уже з 13-ти років.
"Коли ти народився і з пелюшок знаєш, що таке конспект, а твоє найулюбленіше хобі – це писати конспекти або заходи якісь складати, то твій вибір вже стає очевидним: ти маєш бути вчителем", – розповідає Дмитро.
Улітку він виграв конкурс на заміщення вакантної посади директора. У перший робочий день, зізнається, найбільший страх викликали вчителі поважного віку і старого гарту: як вони сприймуть молодого керівника.
"Спершу вони так, з осторогою спілкувалися. То зараз вже, коли перші наради пройшли, перші конференції, і вони бачать, що я не збираюся щось погане робити, і що в голові, вибачте, в мене є всі вольти, як-то кажуть. Ми з ними по-сучасному знаходимо спільну мову", – каже молодий директор школи №210.
25-річного директора з побоюваннями очікували й педагоги. У Світлани Грищенко стаж більший, аніж вік нового керівника. Але вона впевнена – той на своєму місці.
"Дуже молодий, але дуже перспективний. Іноді буває відчай, що в школу приходять не зовсім ті люди, які потрібні були б для виховання нашого майбутнього. Є якісь такі шорсткості, які одразу ж осмислюються, виправляються. З подальшої поведінки нашого директора все це відчувається і видно", – запевняє вчителька школи Світлана Грищенко.
Сам директор викладає інформатику, тож сторінки в соціальних мережах або чати з батьками й учнями для нього – буденність. А години прийому в кабінеті – лише формальність. До Дмитра Ламзи можна заходити будь-коли.
Дивани в коридорах, ремонт спортивної зали, ігрова методика викладання предметів і навіть танцювальні перерви – все це надбання нового керівника. Більше про такого відповідального директора школи – дивіться в сюжеті:
Мрія Дмитра Ламзи – зробити свій заклад по-справжньому європейським: залучити сучасних вчителів, обладнати кабінети найновішою технікою і оживити школу – щоб учням просто не залишалося часу на байдикування.
Анна Брикова, Олександр Фенько, "5 канал"
Дивіться також фотогалерею за темою:
"Мам, я вже доросла": як минуло святкування 1 вересня – фоторепортаж