Метро Києва нормалізувало роботу після масштабного колапсу, який стався 16 грудня через збій у системі безготівкової оплати проїзду. Про це повідомила в ефірі каналу "Обозреватель" прес-секретар КП "Київський метрополітен" Наталія Макогон.
За словами Макогон, після НП працівники метрополітену спільно з фахівцями комунального підприємства ГІОЦ – оператора систем електронного квитка – розпочали відпрацьовувати різні варіанти стандартних і нестандартних ситуацій, щоб у майбутньому уникнути повторення інциденту.
"Також планується впровадження резервної системи, оффлайн, яка працюватиме з електронним квитком", – розповіла вона.
Макогон нагадала, що з квітня 2020 року міський транспорт столиці планується повністю перевести на електронний квиток.
"Зараз у нас перехідний період. Зважаючи на наш пасажиропотік і обладнання, яке в метрополітені подекуди працює навіть не один десяток років, цей перехідний період проходить непросто. Але ми робимо все можливе і сьогодні все працює в звичайному режимі", – запевнила представниця КП.
У понеділок, 16 грудня, в метро Києва тимчасово не працювали системи Smart Card, Pay Pass і картки киянина, через що пасажирам довелося стояти у величезних чергах за жетонами, які обіцяли скасувати ще в жовтні. На станції метро "Площа Льва Толстого" люди, які так і не дочекалися розв'язання проблеми, виламали турнікети разом з огорожею.