Сегодня

КМДА: Киянам переказали більше 4 млн грн за неякісні послуги ЖЕД

Упродовж місяця від мешканців столиці надійшло більше 1 тисячі скарг на неналежну роботу цих дільниць

Мешканцям столиці переказали 4,5 млн гривень у серпневих квитанціях за неякісні послуги житлово-експлуатаційних дільниць. Про це заявив начальник Управління самоврядного контролю КМДА Станіслав Москалевський.

За його словами, за останній місяць від киян надійшла понад 1 тисяча скарг. Зокрема, нарікали на неналежне прибирання сходових клітин, недотримання санітарних норм у будинках, неякісне обслуговування ліфтів, освітлення, полив дворів та квітників тощо.

Протягом серпня столична житлово-комунальна інспекція вже перевірила близько 600 будинків.

Станіслав Москалевський додав: за правилами утримання будинків, виконавець послуг має здійснювати вологе підмітання перших трьох поверхів і двічі на місяць робити вологе прибирання сходових клітин. У разі ж невиконання цих чи інших послуг, керівник інспекції радить мешканцям скласти акти претензій або ж повідомити про них на гарячу лінію міської адміністрації.

"Питання стоїть у тому, щоб у кожному будинку з'явилася уповноважена особа, такий собі контролер, який зможе перевірити, чи є в будинку та послуга, чи немає, і зможе подивитися документи. Люди будуть знати, за що конкретно у них було виставлено (такі рахунки)", – зазначає начальник Управління самоврядного контролю КМДА.

"Житлові дільниці повинні робити поточні ремонти. Після акту весняного та зимового для будинків, вони складають для себе перелік, який необхідно зробити. Це може бути покрівля або роботи у підвальному приміщенні", – каже інспектор відділу контролю сфери благоустрою Управління самоврядного контролю КМДА Станіслав Арцев. 

Нагадаємо, в серпні у КМДА прокоментували можливі неточності у платіжках киян за липень.

Попередній матеріал
На ММК імені Ілліча призначили нового генерального директора
Наступний матеріал
Саакашвілі перетворився на аналог Гіркіна прорвавши українсько-польський кордон - Гримчак