nv.ua

У КМДА прокоментували можливі неточності у платіжках киян за липень

За даними КМДА, неточності спричинено системним збоєм у деяких банківських установах під час внесення даних показань лічильників

У деяких платіжних повідомленнях за липень нарахування за послуги водопостачання та водовідведення можуть не відповідати фактичним обсягам споживання. Про це повідомили у КМДА з посиланням на ПАТ "АК "Київводоканал".

"Це може бути спричинено системним збоєм у деяких банківських установах під час внесення даних показань лічильників. У випадку невідповідності необхідно звернутись до будь-якого з 9 районних центрів КК "Центр комунального сервісу", які приймають споживачів, незалежно від місця проживання", – йдеться в повідомленні.

Для корегування даних необхідно мати платіжки за період, відколи, на вашу думку, відбувся збій нарахувань, підтвердження про оплату послуг холодного водопостачання та водовідведення, актуальні показання лічильника.

Отримати консультацію та вирішити питання з нарахуванням також можна у центрах обслуговування "Київводоканалу".

Нагадаємо, раніше 5.UA писав, що "Київводоканал" шукає спільні шляхи виходу з проблемних ситуацій і пропонує споживачам, які мають заборгованість за отримані послуги з холодного водопостачання та/або водовідведення, укласти договір реструктуризації боргу на найбільш вигідних для клієнтів умовах.

Попередній матеріал
На Київщині сталася ДТП: Через п'яного водія загинула 3-річна дівчинка
Наступний матеріал
Ворог гатить з мінометів та артилерії: один боєць поранений

Ремонт доріг та репетиція параду: низка вулиць Києва буде перекрита для руху транспорту

Після року реалізації: київський "Міст закоханих" засяяв новими барвами – фотогалерея

Переосмислена "Енеїда" та нові рекорди України: в КМДА анонсували заходи до Дня Незалежності

У Києві на вихідних частково обмежать рух транспорту в районі метро "Позняки"

У Києві житлові будинки у 5 районах тимчасово залишаться без води

Набув чинності закон про обов’язкове встановлення лічильників на тепло і воду – Гройсман