Парковка
Парковка Depositphotos

Місця для паркування, штрафи "водіям-нахабам" та свій "Діснейленд": Кличко розповів про плани на розбудову Києва

Читайте по-русски
Штраф за неправильне паркування може стартувати від 700 грн

В ефірі "5 каналу" в програмі "Рандеву" голова КМДА розповів, яким бачить подальший розвиток Києва.

Місця для паркування

Кличко зокрема розповів, чому в Києві і досі водії паркуються, де їм заманеться.

"Про парковки. Ми три роки чекали закон про паркування. Я спілкувався особисто з іноземними компаніями, найбільшими компаніями у світі, які оперують парковочними місцями. Вони вивчають Україну і кажуть: "А ми не будемо інвестувати". Тому на сьогодні це вже наше завдання наводити порядок. У нас можна де завгодно кинути автівку, навіть якщо там є знак, що зупинка заборонена, на тротуарах, на газонах і тобі за це нічого не буде", – сказав столичний міський голова.

Він також додав, що вже в Києві починають впроваджувати штрафи за неправильне паркування. 

"Перше – це персональна відповідальність водіїв, і по-друге, зараз вже врешті-решт, ми три роки бились над цим, маємо закон про паркування, де вже будемо штрафувати та евакуюємо автівки. Ми зараз декілька вулиць взяли в центрі і будемо розширювати цей район. Тільки після цього вже буде зацікавленість людей ставити автівки на парковки. І ще, на заході тримати машину – дуже дорого, бо ти кожного дня там маєш сплачувати за паркову, платити багато податків. Скажу, що парковки для мене – це ключовий виклик на наступні роки". 

За його словами, штраф залежить від того, де залишили автівку. Якщо відбувається евакуація, то це коштуватиме від 700 грн до 1000 грн.

Шулявський міст

"Там був "проєкт Петрука". І навіть плакат із цим проектом висить у моєму кабінеті, він дуже красивий, але цей проект неможливо забудувати, тому що метро Шулявська, а саме перехід, знаходяться саме під Шулявським мостом. І для того, щоб цю "розв'язку Петрука зробити", нам потрібно було зробити заглиблення і сваї пробивати навіть над станцією метрополітену. І це була ключова причина – я слухаю фахівців, – чому це неможливо зробити… Проект справді красивий, але реалізувати його з практичної точки зору неможливо", – розповів Кличко.

Про Центральний залізничний вокзал

Кличко також прокоментував нарікання киян на те, що Центральний залізничний вокзал у Києві не надто охайний, що там багато п'яниць та безхатьків.

"Для того, щоб наводити порядок, нам потрібна муніципальна поліція, тобто та поліція, яка в першу чергу відповідає перед містом. По-друге, залізничний вокзал перебуває на балансі "Північної залізничної дороги" і на прилеглих територіях ми вже багато де навели порядок. Але так само багато територій, які там знаходяться, вони є приватною власністю. І нам дійсно там треба наводити порядок. Але для того має бути судове рішення, яке ми можемо оскаржувати і забирати цю територію у власність міста. Тоді матимемо можливість там навести порядок", – сказав Кличко.

Плани на Гідропарк

Кличко також поділився, яка його найбільша мрія щодо Києва.

"У мене є мрія і там багато складових, – зробити з київського гідропарку Київський Діснейленд", – сказав міський голова. 

Як повідомляв 5.UA, Кличко сказав, коли має запрацювати метро на Троєщину.

Дивіться також фотогалерею за темою:

"Кращий за Централ-парк у США": Кличко відкрив у столиці оновлений парк "Наталка" – фото

/
/
/
/
/
/
/

Попередній матеріал
Справа "плівок Вовка": Вища рада правосуддя не відсторонила жодного суддю за поданням ГПУ
Наступний матеріал
"Зеленський сам дав дозвіл Макрону говорити про нас без нас": Волошина про розмову президента Франції з Путіним щодо України
Loading...