Метро
Метро Shutterstock

Аварія на закритих ділянках метро Києва: експерти назвали попередню причину

Читайте по-русски
Остаточні результати будуть відомі після розкриття котловану

За попередніми висновками експертів Науково-дослідної судово-експертної установи, причиною деформації тунелю між станціями "Деміївська" – "Либідська" є неякісні проєктні рішення та будівельно-монтажні роботи спорудження конструкції тунелю цієї ділянки. Про це повідомив директор Департаменту транспортної інфраструктури Київської міської державної адміністрації Руслан Кандибор.

"Сьогодні, 24 січня, отримано перші попередні висновки експертного дослідження від профільної наукової установи щодо причин деформації тунелю, що призвело до зупинки руху поїздів між станціями метро "Деміївська" – "Либідська". У своєму висновку науковці зазначили, що причиною є неякісні проєктні рішення з облаштування тунелю в межах аварійної ділянки. А також неякісні будівельно-монтажні роботи спорудження конструкції тунелю цієї ділянки", – зазначив він.

Кандибор зауважив, що саме цей відрізок тунелю проходить у надскладних гідрогеологічних умовах: ґрунти дуже водонасичені, з шаром торфу, дрібного і середнього піску.

Він також наголосив, що це попередні висновки, адже експертне дослідження триває. 

За його словами, остаточні результати будуть відомі після розкриття котловану, тільки тоді експерти зможуть провести всі необхідні дослідження конструкції тунелю ззовні. 

"Утім вже зараз ми бачимо, що причиною є неякісне проєктування та недбале виконання робіт, наслідки якого нині доводиться ліквідовувати", – сказав він.

Нагадаємо, 8 грудня 2023 року столична влада оголосила про зупинення руху поїздів на відрізку між станціями "Либідська" та "Деміївська" Оболонсько-Теремківської лінії метро.

За попередніми даними, вказані обставини виникли у зв'язку з розгерметизацією тунелю та появою тріщин у його стінах, що призвело до підтоплення тунелю на вказаній ділянці метрополітену.

Після цього столичні правоохоронці порушили кримінальну справу щодо службової недбалості.

Підтримайте журналістів "5 каналу" на передовій.

Робіть свій внесок у перемогу – підтримуйте ЗСУ.

Головні новини дня без спаму та реклами! Друзі, підписуйтеся на "5 канал" у Telegram. Хвилина – і ви в курсі подій.

 

 

Попередній матеріал
Україна та Польща найближчими днями розпочнуть переговори щодо експортних ліцензій – подробиці
Наступний матеріал
Британія запропонувала ФРН вирішення дилеми з Taurus для України – ЗМІ
Loading...
У Київському метрополітені вважають, що ціна проїзду має бути вища 30 грн

У Київському метрополітені вважають, що ціна проїзду має бути вища 30 грн

Рух поїздів усіма лініями метро відновлено – Кличко

Рух поїздів усіма лініями метро відновлено – Кличко

Столичний метрополітен розірвав договір з підрядником будівництва метро на Виноградар

Столичний метрополітен розірвав договір з підрядником будівництва метро на Виноградар

У Київраді заговорили про загрозу закриття "червоної" гілки метро – у КМДА заспокоюють

У Київраді заговорили про загрозу закриття "червоної" гілки метро – у КМДА заспокоюють

У метро Києва планують ремонтувати ще одну ділянку – чи перекриватимуть рух (оновлено)

У метро Києва планують ремонтувати ще одну ділянку – чи перекриватимуть рух (оновлено)

Чи є ризики обвалу метро на ділянці "Деміївська" – "Либідська" в Києві – відповідь КМДА

Чи є ризики обвалу метро на ділянці "Деміївська" – "Либідська" в Києві – відповідь КМДА