Метро
Метро Shutterstock

Ситуація на закритих ділянках київського метро не покращилася – оцінка експертів

Читайте по-русски
Під час огляду виявлені тріщини конструкцій тунелю

В аварійному тунелі між станціями метро "Деміївська" та "Либідська" встановлені підсилювальні конструкції та застосовані закріплювальні розчини, але вода продовжує потрапляти в тунель. Про це сказала експерт Національного наукового центру "Інститут судових експертиз" імені Бокаріуса Тетяна Арнаут в ефірі телемарафону.

Вона зазначила, що 3 січня експерти центру разом з експертами Науково-дослідного центру судової експертизи у сфері інформаційних технологій та інтелектуальної власності та фахівцями Харківського метрополітену вже втретє оглянули тунелі київського метрополітену між станціями метро "Деміївська" та "Либідська".

"Під час огляду виявлені тріщини конструкцій тунелю. Комісія провела відповідні заміри глибини та ширини розкриття", – повідомила вона.

Арнаут розповіла, що при огляді було встановлено, що в тунелі змонтовано тимчасові підсилювальні конструкції.

"Але вони тимчасові. Вони можуть сповільнювати погіршення ситуації, однак гарантії, що не будуть утворюватися нові тріщини, немає. Також продовжується нагнітання закріплювальних розчинів. І в результаті проведення вищезазначених заходів ситуація не покращилася і вода продовжує потрапляти в тунель", – наголосила вона.

Експерт зазначила, що запросили в органа досудового розслідування вичерпний перелік проєктної, виконавчої та інших документацій, які необхідні для проведення експертизи.

За її словами, комісія експертів насамперед вивчає, чи посадові особи, які відповідають за експлуатацію та утримання в належному технічному стані тунелю, своєчасно виявили пошкодження тунелю, чи правильно оцінили їх та наслідки, які можуть бути, і чи зробили відповідні дії, щоб виправити аварійну ситуацію. При цьому додала, що на даний час документи в повному об'ємі комісія не отримала.

Арнаут розповіла, що під час проведення експертних оглядів були відібрані зразки ґрунту, води, наростів для проведення досліджень в лабораторних умовах. Вона зазначила, що орієнтовний термін виконання експертизи десь два тижні.

Нагадаємо, 8 грудня 2023 року столична влада оголосила про зупинення руху поїздів на відрізку між станціями "Либідська" та "Деміївська" Оболонсько-Теремківської лінії метро.

За попередніми даними, вказані обставини виникли у зв'язку з розгерметизацією тунелю та появою тріщин у його стінах, що призвело до підтоплення тунелю на вказаній ділянці метрополітену.

Після цього столичні правоохоронці порушили кримінальну справу щодо службової недбалості.

Підтримайте журналістів "5 каналу" на передовій.

Робіть свій внесок у перемогу – підтримуйте ЗСУ.

Головні новини дня без спаму та реклами! Друзі, підписуйтеся на "5 канал" у Telegram. Хвилина – і ви в курсі подій.

 

 

 

 

Попередній матеріал
Необхідно посилювати військову підтримку України, зокрема ракетами великої дальності – Боррель
Наступний матеріал
США скликають засідання Радбезу ООН через те, що КНДР постачає росії балістичні ракети
Loading...
У Київраді заговорили про загрозу закриття "червоної" гілки метро – у КМДА заспокоюють

У Київраді заговорили про загрозу закриття "червоної" гілки метро – у КМДА заспокоюють

У метро Києва планують ремонтувати ще одну ділянку – чи перекриватимуть рух (оновлено)

У метро Києва планують ремонтувати ще одну ділянку – чи перекриватимуть рух (оновлено)

Чи є ризики обвалу метро на ділянці "Деміївська" – "Либідська" в Києві – відповідь КМДА

Чи є ризики обвалу метро на ділянці "Деміївська" – "Либідська" в Києві – відповідь КМДА

У Києві між станціями метро "Теремки" – "Деміївська" запрацює "човниковий" рух

У Києві між станціями метро "Теремки" – "Деміївська" запрацює "човниковий" рух

Поліція проводить обшуки у "Київському метрополітені" та "Метробуді"

Поліція проводить обшуки у "Київському метрополітені" та "Метробуді"

Щоб уникнути колапсу: через часткове затоплення метро у Києві переглянуть рух на дорогах

Щоб уникнути колапсу: через часткове затоплення метро у Києві переглянуть рух на дорогах