Президент України Володимир Зеленський анонсував запуск нової державної авіакомпанії. Її планують назвати Українські національні авіалінії (ЮНА). Про це Зеленський заявив під час виступу на форумі "Велике Будівництво: Авіація. Туризм", повідомляє "Укрінформ".
Зеленський зауважив, що наразі український ринок не готовий повною мірою забезпечити реалізацію державних інтересів у сфері авіаперевезень. У цьому контексті він анонсував, що сьогодні буде офіційно розпочато створення національного авіаперевізника України.
"Було декілька робочих назв. На сьогодні це – Ukrainian National Airlines. Дуже символічно, Українські національні авіалінії – ЮНА. Як наша держава з великою історією, але завжди енергійна, і юна, і об'єднана", – сказав Зеленський.
Він також запевнив у готовності інвестувати у повітряний флот, навантажувати українських виробників та "залучати світових лідерів до об'єднаних проєктів у сфері авіабудівництва".
Крім того, за його словами, є підтвердження економічної доцільності запуску українського національного авіаперевізника від французьких консультантів.
Зеленський сказав: "Мовиться не лише про збільшення прибутку та пасажиропотоку, а і в цілому питання статусу, питання іміджу, питання престижу нашої держави. Наш національний авіаперевізник – незалежний авіаперевізник від будь-яких інших груп й інших впливів".
Гарант також наголосив: "Запуск національного перевізника, нові сучасні аеропорти, трансформація аеропорту "Бориспіль" у найпотужніший східноєвропейський авіахаб, відродження українського авіабудування та посилення промислової співпраці у форматі Україна – ЄС – це головні цілі для нас на найближчі роки. Час злітати".
Нагадаємо, у квітні 2020 року президент Володимир Зеленський заявив, що хоче створити державну сучасну авіакомпанію, яка буде мати український авіапарк.
Читайте також: Новий український авіаперевізник: куди літає, скільки коштує та до чого тут Зеленський – сюжет
Як повідомляв 5.UA, Україна та ЄС підписали угоду про спільний авіапростір, яка передбачає зняття ринкових обмежень, впровадження в Україні авіаційних стандартів та правил Євросоюзу, а також урівняння у певних правах вітчизняних та європейських авіакомпаній. Лоукост-перевізники вже почали збільшувати кількість міжнародних рейсів. І це на руку не лише самим авіакомпаніям чи аеропортам, а й пасажирам, бо квитки можуть стати дешевшими.