Бензин, АЗС
Бензин, АЗС
pixabay.com

У разі обмежень на імпорт нафтопродуктів пальне може здорожчати на 30% – експерт

За останні три роки частка українського бензину вже зросла з 30% до 45%

Обмеження імпорту пального – це намагання монополізувати ринок нафтопродуктів, який сьогодні є дуже диверсифікованим. І це не дає окремим українським олігархам спокою. Про таке в ефірі програми "Фінансовий тиждень" розповів Сергій Куюн, директор консалтингової групи А-95.

"Ринок нафтопродуктів, на відміну від інших енергетичних ринків, найбільш конкурентний. Тобто задіяно різний транспорт: морський, трубопровідний, залізничний, автомобільний. Ця конструкція не дає нікому значних переваг. Її хочуть зламати, щоб отримувати ще більше грошей", – стверджує Куюн.

Як каже експерт, головна ідея – це зовсім не захист вітчизняного виробника.

"Річ у тім, що сьогодні вітчизняний виробник не тільки не потерпає від іноземних конкурентів. Створенні всі умови, щоб він розвивався і надалі. Ми країна-імпортер нафтопродуктів. На жаль, вимушені купувати нафту дорого", – розповідає Куюн: "Це і є ті умови, які потрібні для внутрішнього виробника. Демпінгу зі сторони імпорту немає, ціни високі".

За словами експерта, за останні три роки частка українського бензину вже зросла з 30% до 45%. А дизпального – з 10% до 15%.

"Тобто ми бачимо, що в таких навіть умовах заводи розвиваються. А ці намагання зробити квотування – це бажання отримати не просто прибутки, а надприбутки", – наголошує Куюн.

Попередній матеріал
Лише третина прихильників УПЦ Московського Патріархату виступає за єдність із Москвою – архієпископ Євстратій
Наступний матеріал
До яких провокацій може вдатися РФ, щоб завадити створенню єдиної Помісної Православної Церкви в Україні – відео