www.youtube.com

Промисловці закликали Кубіва та Омеляна до відкритого обговорення фінплану "Укрзалізниці" на 2017 рік

    Вони наголошують, що ПАТ "Укрзалізниця" ще не опублікувало попередній фінансовий звіт про результати 2016 року

    Представники промислових асоціацій України застерігають Кабінет міністрів щодо можливого падіння промислового виробництва через збільшення тарифів на залізничні вантажоперевезення. Про це йдеться у спільному листі представників українського промисловості до першого віце-прем'єр-міністра України Степана Кубіва та міністра інфраструктури України Володимира Омеляна.

    Як стало відомо, цей лист підписали голова Федерації металургів України Сергій Біленький, президент ОП "Укрметалургпром" Олександр Каленков, президент Української зернової асоціації Микола Горбачов, президент Союзу хіміків України Олексій Голубов, виконавчий директор Української асоціації виробників феросплавів та іншої електрометалургійної продукції "УкрФА" Сергій Кудрявцев, виконавчий директор Асоціації виробників цементу "Укрцемент" Роман Скільський, віце-президент Асоціації підприємств скляної промисловості "Скло України" Володимир Цветов.

    Як наголошують промисловці, попри численні звернення до керівництва ПАТ "Укрзалізниця" щодо низки проблем, пов'язаних з тарифною політикою, забезпеченням піввагонами, збільшенням пропускної спроможності ключових залізничних ділянок та інших питань, вони до сьогодні залишаються невирішеними.

    "Протягом останніх трьох місяців спостерігається істотне погіршення реальної ситуації, зокрема, в гірничо-металургійній, машинобудівній, будівельній та енергетичній галузях, що насамперед пов'язано з втратою значної кількості виробничих і видобувних потужностей на тимчасово непідконтрольній території та необхідністю пошуку альтернативних джерел забезпечення технологічних ланцюгів відповідними сировинними матеріалами, напівфабрикатами та енергоносіями. Ситуацію ще більше ускладнюють проблеми із залізничним сполученням, зокрема, залізниця на сьогодні є основним обмеженням на шляху до розширення виробництва в Маріуполі і збільшення відвантаження через одеські порти", – йдеться в повідомленні.

    За даними Державного комітету статистики, у лютому 2017 року рівень промислового виробництва знизився на 2,2% порівняно з січнем поточного року.

    "Сумарні втрати економіки України від припинення сполучення з непідконтрольною територією стануть відомі тільки ближче до середини 2017 року, однак вже очевидно, що наслідки цих подій будуть мати вкрай негативний вплив на подальше економічне зростання. У таких умовах тарифна політика держави повинна бути зваженою й спрямованою на стабілізацію ситуації в реальному секторі економіки, а зусилля державної транспортної монополії зосереджені на поліпшенні якості послуг при мінімальних витратах для економіки", – зазначається в листі.

    Додамо, що "Укрзалізниця" ще не представила для публічного обговорення деталізований проект фінансового плану на 2017 рік. Крім того, не було опубліковано попередній фінансовий звіт про результати 2016 року.

    "Складається враження, що нове керівництво ПАТ "Укрзалізниця" взагалі не поспішає залучати до розгляду цього основоположного документа головних вантажовідправників, консолідована частка яких у загальному обсязі вантажоперевезень становить понад 90%, а намагається кулуарно узгодити фінансовий план і чергову індексацію тарифів, що дозволить монополії у короткостроковій перспективі значно збільшити доходи, а її менеджменту отримати матеріальну винагороду за виконання фінансових показників ввіреного їм підприємства, відповідно до підписаних з ними трудових контрактів не за рахунок реалізованих ініціатив щодо поліпшення ситуації в управлінні залізничними перевезеннями, а за рахунок арифметичного збільшення тарифів (про це свідчать заяви в пресі окремих керівників ПАТ "Укрзалізниця" щодо планів по індексації тарифів на 22-25% вже з червня-липня 2017 року)", – вважають представники промислових асоціацій.

    Відтак, вони закликають Омеляна та Кубіва посприяти публічності обговорення фінансового плану "Укрзалізниці" та залученню до цього процесу повноважних представників і фахівців усіх зацікавлених сторін, перш за все, ключових вітчизняних вантажовідправників і профільних асоціацій.

    Попередній матеріал
    Kyiv Guide для туриста: що пропонує столиця гостям Євробачення – путівник
    Наступний матеріал
    Неповна веселка: Роботи з фарбування Арки дружби народів призупинили
    Теги:

    Зінченко: Через втрату 10% замовлень від ММКІ "Укрзалізниця" втратить 1,4 млн. вантажів

    "Укрзалізниця" зірвала відвантаження залізної руди з українських ГЗК на експорт - нардеп

    "Укрзалізниця" не виконує обіцянок, страждає промисловість – директор меткомбінату