Державний монополіст "Укрзалізниця" (УЗ) не виконує даних обіцянок щодо забезпечення потоку вантажних потягів по перегону Комиш-Зоря – Волноваха, пише генеральний директор "ММК імені Ілліча" Юрій Зінченко в пості на сторінці у Facebook.
"Красиві слова, а паровоз і нині там… Минулого тижня в ході зустрічі представників "Метінвесту" з правлінням "Укрзалізниці" були узгоджені кроки в напрямку поступового збільшення перевезень по перегону Комиш-Зоря – Волноваха, що дозволить металургійним комбінатам Маріуполя вийти на нові обсяги виробництва і частково компенсувати втрати України від зупинки трьох металургійних комбінатів на непідконтрольній території і одного – на підконтрольній (ДМК через припинення поставок коксу з Алчевська)", – пише директор одного з найбільших підприємств України.
Зі слів Зінченка, кількість поїздів не дотягує до кількості, раніше узгодженої з керівництвом УЗ. Така ситуація, на думку директора комбінату, негативно позначиться на галузі й економічній ситуації у країні в цілому.
"Домовилися про те, що вже з 4 квітня "Укрзалізниця" забезпечить 20 вантажних поїздів на добу. Вчора отримали 16. В очікуванні пропуску 54 вантажні потяги. З таким підходом до вирішення транспортних проблем про збільшення виробництва навіть годі мріяти. І економічне зростання нам не світить: мінус 4 вантажні потяги на добу – це мінус 4 тис. тонн чавуну або мінус 1,6 млн доларів експортної виручки щодня!" – резюмував Зінченко.