expres.ua

"Укрзалізниця" зірвала відвантаження залізної руди з українських ГЗК на експорт - нардеп

    За словами Олександра Вілкула, "Укрзалізниця" не справляється з транспортуванням залізорудної сировини українських гірничозбагачувальних комбінатів на експорт у зв'язку з нестачею локомотивів

    ПАТ "Укрзалізниця" не справляється з транспортуванням залізорудної сировини українських гірничозбагачувальних комбінатів на експорт у зв'язку з нестачею локомотивів, повідомив народний депутат, член комітету Верховної Ради з питань європейської інтеграції Олександр Вілкул.

    "В Одеській області на під'їздах до портів відбувається черговий транспортний колапс: знерухомлені 50 складів через те, що УЗ не вистачає локомотивів. Обіцяні поліпшення, в т.ч. у частині ремонту парку локомотивів, так і залишаються порожніми обіцянками. І навіть існуючий ресурс не використовується з розумом. Ім'я цьому лиху - безгосподарність", - написав він на своїй сторінці в соцмережі Facebook.

    За його словами, на даний час криворізькі ГЗК не можуть вивезти свою продукцію на експорт.

    За підсумками минулої зупинки руху (20 березня) безповоротно втрачено 15 вантажних складів (маршрутів) з рудою, за кордон не потрапили 55 тис. залізорудної сировини. А це ні багато ні мало $3,5 млн валютної виручки, яких країна не дочекається. Тільки за вчора було недовантажено близько 30 тисяч тонн, сьогодні, судячи з усього, буде не менше. Це знову мільйони доларів недоотриманої валюти, якої так гостро потребує Україна", - зазначив нардеп.

    При цьому Олександр Вілкул вважає, що цей колапс був давно прогнозованим. "Тому що корінь бід - погана керованість, і викликає питання кадрова політика транспортного монополіста. Подібні катаклізми стали постійними супутниками призначеного в лютому 2017 року директора з вантажних перевезень УЗ Максима Кушнірчука, відомого своїми специфічними зв'язками з іноземним транспортним бізнесом і умінням заробляти на всьому, що пов'язано із залізницею", - констатував він.

    "Пам'ятником" цим заробітчанам у штаті "Укрзалізниці" є 50 знерухомлених складів на під'їздах до портів, до яких у "нових" і "високоефективних" топ-менеджерів з непристойно великими зарплатами просто немає діла. Тільки не треба нам таких "пам'ятників". І менеджерів таких не треба. Заводи повинні працювати на максимум своїх можливостей, а не бути заручниками безладу в залізничної монополії. До того ж за цей бардак нові менеджери з УЗ безсоромно просять заплатити підприємства через чергове підвищення тарифів. Але з таким сервісом тарифи треба не підвищувати, а знижувати, причому разом із зарплатами авторів цього бардаку", - підкреслив Олександр Вілкул.

    Попередній матеріал
    "Не можна одночасно вбивати і "дбати" про здоров'я": МОЗ закликає Кабмін відмовитись від російських ліків
    Наступний матеріал
    Україна відреагує на погрози організаторів "Євробачення" через заборони в'їзду учасниці з РФ
    Теги: