Сьогодні, 1 квітня, Мінфін запустив електронний реєстр відшкодування ПДВ. Зараз відбувається наповнення реєстру інформацією. Про це повідомляє прес-служба Мінфіну.
"Згідно з законодавством (Постанова КМУ №26 Про затвердження Порядку ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість), він буде доступним в перший робочий день квітня, 3 числа. Тепер кожен підприємець зможе в онлайн-режимі перевірити, на якому етапі знаходиться його платіж", - йдеться у повідомленні.
Як зазначають у Мінфіні, в кінці 2016 року був прийнятий антикорупційний закон, спільно розроблений з депутатами, бізнесом та громадськістю. Одним з найважливіших кроків в цьому процесі є запуск електронного реєстру відшкодування ПДВ. Розуміючи, що непрозора система відшкодування є однією з найбільших проблем в адмініструванні податків.
"Всю вхідну інформацію в реєстр формує ДФС на підставі заявок бізнесу та закріпляє це електронним цифровим підписом. ДФС вносить цю інформацію в реєстр. Після цього на узгодження суми відводиться не більше 30 днів (у передбачених законом випадках – 60 днів) і відбувається автоматичне відшкодування на наступний день після закінчення цього строку", - пояснюють, як працюватиме реєстр.
Відшкодування відбувається в хронологічному порядку (підприємець, який перший подав, першим отримує кошти за всіх інших рівних умов) та на щоденній основі. Раніше ПДВ відшкодовували в останні 5 днів місяця. При такому підході підприємці не могли завчасно планувати. Тепер повертати ПДВ будуть в будь-який день місяця після узгодження суми.