17tv.com.ua

Голова комітету Ради з промполітики просить Кабмін провести нараду з проблем ГМК

    Відповідний лист направлено на адресу прем'єр-міністра України Володимира Гройсмана

    Голова комітету Верховної Ради з питань промислової політики і підприємництва Віктор Галасюк звернувся до Кабінету міністрів України про налагодження вантажних залізничних перевезень для підприємств гірничо-металургійного комплексу.

    Відповідного листа направлено на адресу прем'єр-міністра України Володимира Гройсмана у понеділок, 15 серпня, повідомляє "Інтерфакс-Україна".

    За його словами, до профільного комітету Ради звернулося об'єднання метпідприємств "Укрметалургпром" (Дніпро) щодо критичної ситуації в ГМК країни через проблеми з перевезенням "Укрзалізницею" сировини для підприємств галузі.

    При цьому наголошується, що метпідприємства, незважаючи на існуючі проблеми, зуміли наростити виробництво в I півріччі поточного року на 10% порівняно з аналогічним періодом минулого року, виробивши 12,5 млн тонн сталі. Підприємства галузі змогли зберегти трудові ресурси і наростили зарплату на 19,6%, до 7604 грн.

    "Разом з тим, відповідно до експертних прогнозів, обсяги виробництва сталі могли б досягти 15-16 млн тонн, що забезпечило додатково б $1,8 млрд додаткових валютних надходжень до державного бюджету, якби не низка перешкод у сфері вантажних перевезень", – констатується в листі голови парламентського комітету.

    Зокрема, вказується на низький рівень перевезень вантажних потягів на ділянці Комиш-Зоря – Волноваха, а також тягового складу і палива. При цьому перевезення здійснюються на шкоду металургійним підприємствам порівняно з вантажами для енергокомплексу. Таким чином, метпідприємства змушені працювати в умовах дефіциту сировини і нести додаткові збитки через логістику, недовироблення продукції й недоотримання експортної виручки.

    Голова профільного комітету Верховної Ради просить прем'єр-міністра розглянути питання і дати відповідні доручення "Укрзалізниці", а також провести нараду з проблем ГМК за участю зацікавлених міністерств, відомств і профільних об'єднань і підприємств ГМК.

    Як повідомлялося, "Укрметалургпром" і Федерація металургів України (ФМУ) на початку серпня запропонували уряду оновлений перелік антикризових заходів для вирішення проблем гірничо-металургійного комплексу (ГМК).

    Автори звернення, зокрема, вказували на складнощі з переміщенням вантажів до/з Маріуполя, внаслідок чого меткомбінати працюють не на повну потужність, а Україна втрачає $0,5 млрд виручки на рік. Тому необхідно забезпечити на ділянці Пологи – Комиш-Зоря – Волноваха мінімум 16 вантажних поїздів на добу з 1 вересня 2016-го, мінімум 20 складів – з 1 листопада 2016-го, мінімум 22 склади – з 1 січня 2017-го, розробивши проект із розширення пропускної здатності цієї ділянки мінімум до 26 вантажних потягів і включивши його до фінплану "Укрзалізниці" на 2017 рік. Це сприятиме завантаженню метпідприємств регіону і додатковому надходженню близько $1 млрд валютної виручки щорічно.

    Крім того, парламентський комітет з питань транспорту на виїзному засіданні в Маріуполі в червні зажадав від "Укрзалізниці" до 1 листопада забезпечити збільшення пропускної спроможності залізниці на ділянках "Хлібодарівка-Зачатівка" і "Зачатівка-Камиш Зоря" до 27-30 пар поїздів у добу з нинішніх 13 пар для забезпечення безперебійної роботи метпідприємств Маріуполя – "Азовсталі" і ММК ім. Ілліча.

    Попередній матеріал
    Журналіст німецької Deutsche Welle вибачився за використання хештегу #crimeaisrussian
    Наступний матеріал
    Міністр інфраструктури розповів, коли в Україні будуть хороші дороги

    Порошенко підписав закон про заборону приватизації ПАТ "Укрзалізниця"

    "Укрзалізниця" приєдналася до ProZorro

    У Раді заявили, що дії "Укрзалізниці" створили великі проблеми для металургів

    Україна втрачає півмільярда доларів на рік через недозавантаження маріупольських металургійних комбінатів – ЗМІ