Він закликав інших мандрівників бути обережними
Пасажир авіакомпанії Air India, який подорожував рейсом з Чикаго до Нью-Делі, сплатив майже 6 тисяч євро за квиток у першому класі, але був вражений поганими умовами на борту. Про це повідомляє "Дивогляд" із посиланням на Daily Star.
Аніп Патель, засновник компанії CaPatel Investments, вибрав перший клас за €5,800, прагнучи комфортної подорожі протягом 15 годин. Однак, він був розчарований, коли виявив, що його сидіння було брудним, на підлозі лежало волосся, а в щілинах "щось ворушилося".
"Все було пошкоджене, зіпсоване і навіть вкрите пліснявою", – підкреслив він.
У TikTok Патель поділився своїм досвідом, показуючи велику пляму на розкішному чохлі сидіння. Він зазначив, що навіть навушники, які йому надали, були заплутані та покриті пліснявою. Додатково, він помітив, що на стінах був наклеєний скотч, який, очевидно, утримував деталі разом.
@mondayswithmohan
Крім цього, бізнесмен виявив, що приблизно 30% меню було недоступним. Він міг замовити лише одну страву з кожного розділу, тому все відбувалося за принципом "перший прийшов – перший отримав". Щодо розважальної програми під час польоту, Wi-Fi не працював стабільно, і екіпаж змушений був кілька разів перезавантажувати систему.
За словами пасажира, він чув негативні відгуки про Air India раніше, але сподівався, що ситуація покращиться. Охарактеризувавши свій досвід, як "розчарування", він закликав інших мандрівників бути обережними.
Згідно з повідомленнями, авіакомпанія Air India вже повернула йому вартість квитка.
Раніше "Дивогляд" розповідав, що п’яний пасажир намагався вдертися до кабіни пілота та перехопити управління літаком.
Поки на нашій землі війна, навіть "Дивогляд" – це не про котиків і пандочок, а про перемоги нашого війська! Наш Telegram – Дивогляд 5.UA.