Темний бік українських листонош
У минулому "Укрпошта" закуповувала курячі гомілки, бо це був один із засобів безпеки для працівників, які розносили кореспонденцію та регулярно стикалися з агресивними собаками. Про цю незвичну практику розповів гендиректор "Укрпошти" Ігор Смілянський в інтерв’ю YouTube-каналу HackYourMom, повідомляє "Дивогляд".
За його словами, це було доволі поширене рішення до його приходу в компанію. Ідея була проста – кинути курячу гомілку, аби відволікти тварину й уникнути нападу.
"Ба більше, я тобі скажу, "Укрпошта" закупляла курячі ноги. Курячі ноги – це заходи безпеки. Коли листоноша йде, на нього біжить собака, він має дістати курячу ногу і кинути, щоб собака відволікся. І все", – пояснив він.
Смілянський також згадав, у якому стані була компанія, коли він очолив її. З 11 000 відділень по країні – 9 000 не мали комп’ютерів. А у тих, де техніка була, вік комп'ютерів становив 10 років. Ще гірше було з автопарком – середній вік авто сягав 18 років.
Утім, із курячими гомілками компанія таки попрощалася. Тепер "Укрпошта" забезпечує своїх працівників сучаснішими засобами захисту.
"Курячі ноги вже не купуємо. У нас є більш сучасні засоби захисту. Балончик – тепер він є", – запевнив Смілянський.
Раніше ми розповідали про запровадження банку фінансової інклюзії на базі "Укрпошти".
Поки на нашій землі війна, навіть "Дивогляд" – це не про котиків і пандочок, а про перемоги нашого війська! Наш Telegram – Дивогляд 5.UA.