Чорна, з молоком чи без цукру?
У сучасному світі кава – не просто напій, а своєрідна візитівка, яка може розповісти про свого власника більше, ніж здається на перший погляд. Хоча на перший план виходить смак і звичка, психологи вважають, що вибір кави має прямий зв'язок з рисами характеру людини. Про це повідомляє "Дивогляд" із посиланням на YourTango.
Психолог із Каліфорнії доктор Рамані Дурвасула провела масштабне дослідження, в якому взяли участь тисяча осіб. Мета – простежити зв’язок між харчовими вподобаннями та особистістю. І хоча експеримент охоплював різні продукти, окрему увагу вчена приділила каві – одному з найпопулярніших напоїв у світі.
Чорна кава
Люди, які обирають класичну чорну каву без додатків, зазвичай прямолінійні, зібрані та не терплять зайвого пафосу. Вони віддають перевагу простоті та ефективності в усьому – і в житті, і в стосунках. Проте така прямолінійність іноді межує з впертістю та неприйняттям змін.
Лате або капучино
Шанувальники м’яких, молочних кавових напоїв – емоційно відкриті, доброзичливі та щирі. Вони часто ставлять чужі потреби вище за свої, що свідчить про щедрість, але також і про схильність забувати про власне благополуччя.

Холодна кава
Любителі айс-кави – це люди, які живуть моментом. Вони імпульсивні, легкі на підйом і готові до пригод. Їм властива дитяча допитливість та енергія. Проте за цією легкістю іноді ховається невміння доводити справи до кінця чи ухвалювати зважені рішення.
Безкофеїнові напої або альтернативне молоко
Ті, хто надає перевагу каві з особливими запитами – наприклад, без кофеїну або з вівсяним молоком, зазвичай мають високі стандарти. Вони уважні до деталей, прагнуть контролювати ситуацію і часто є перфекціоністами. Це може бути як перевагою, так і причиною надмірного занепокоєння через дрібниці.
Зрештою, кава – це не лише про смак, а й про спосіб мислення. І, можливо, наступного разу, обираючи напій, варто буде задуматися, що саме він говорить про вас.
Раніше "Дивогляд" розповідав, як дівчина скуштувала найдорожчу каву у світі, але відео приготування викликало огиду в користувачів.
Поки на нашій землі війна, навіть "Дивогляд" – це не про котиків і пандочок, а про перемоги нашого війська! Наш Telegram – Дивогляд 5.UA.