лате, капучіно, Starbucks

Starbucks повертається на російський ринок – компанія реєструє вісім нових товарних знаків

Pixabay

У липні 2022 року компанія продала свій бізнес у рф

Компанія Starbucks, яка після 24 лютого 2022 року пішла з російського ринку, подала в роспатент вісім заявок на реєстрацію товарних знаків, передає "Дивогляд" із посиланням на росзмі.

У повідомленні зазначено, що всі заявки стосуються кави та кавових напоїв. Компанія має намір зареєструвати у російській федерації бренди Starbucks, Starbucks coffee, "Старбакс кофє", frappuccino.

"Класифікація брендів - 21, 30, 35 і 43 класи Міжнародної класифікації товарів і послуг (МКТП): для кави миттєвого приготування, приготування напоїв і їжі для вживання на місці, адміністрування програми лояльності та інші", – йдеться у повідомленні.

Разом із цим, російське інформаційне агентство ТАСС повідомляє про реєстрацію 14 товарних знаків.

У липні 2022 року американська кавова компанія Starbucks продала свій бізнес в росії. Так, новими власниками стали ресторатор Антон Пінський, бізнесмен і репер Тимур Юнусов (Тіматі) та холдингова компанія сенатора Арсена Канокова "Синдика".

Вартість угоди склала близько 500 млн рублів, а нові кав'ярні почали працювати під назвою Stars Coffee.

Нагадаємо, раніше "Дивогляд" розповідав, що у популярній серед українців грі знайшли зв'язок із росією.

Поки на нашій землі війна, навіть "Дивогляд" – це не про котиків і пандочок, а про перемоги нашого війська! Наш Telegram – Дивогляд 5.UA.



ПРОКОМЕНТУЙТЕ

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ