Відключення світла в Україні стало звичною практикою
Що робити, якщо в разі знеструмлення банкомат зняв гроші з картки, але не видав їх – розповідає "Дивогляд".
У Міністерстві фінансів розповіли, що один із клієнтів поскаржився на те, що банкомат не видав кошти, які він знімав з особистого рахунку. Це відбулося під час раптового відключення світла.
"Магазин увімкнув генератор, але гроші банкомат не видав. Зателефонував на гарячу лінію ПриватБанку, оператори сказали, що такі заявки не приймають", – поскаржився клієнт на форумі Мінфін.
У відповідь на це представник банку написав, що фінансова установа функціонує відповідно до правил міжнародної платіжної системи. Клієнту порадили звернутися до банку, що видав картку, оскільки там особу можуть ідентифікувати, як власника картки, та сформувати запит на повернення коштів.
Що робити, якщо банкомат не видав гроші
- зателефонувати на гарячу лінію;
- подати заявку на повернення коштів;
- назвати номер термінала, адресу, суму і час проведення операції.
Після опрацювання заявки та перерахунку грошей у терміналі, кошти мають повернути на баланс картки. У випадку, якщо банкомат відключився після замовлення готівки, але не видав її, то гроші мають повернутися на рахунок протягом 15 хв.
Що робити, якщо кошти списано, але не видано
- звернутися до відділення банку, щоб оскаржити операцію;
- після перевірки списану суму повернуть на рахунок.
Нагадаємо, раніше "Дивогляд" розповідав, що у Monobank розповіли про шахрайство з банківськими картками українців.
Поки на нашій землі війна, навіть "Дивогляд" – це не про котиків і пандочок, а про перемоги нашого війська! Наш Telegram – Дивогляд 5.UA.