Споживачам доступні дистанційні канали обслуговування
У період 22–26 серпня сервісні центри "Центру комунального сервісу" та "Київводоканалу" не проводитимуть прийоми громадян, що обумовлено технічними причинами. Про це повідомляє "Дивогляд" із посиланням на Офіційний портал Києва.
У ці дні проводитимуть регламентні роботи для поліпшення якості обслуговування споживачів. Для них, як і завжди, будуть доступні дистанційні канали обслуговування:
Якщо відвідувач зареєструвався на консультацію у зазначений період, то її перенесуть на іншу, зручну для нього дату.
До речі, раніше "Дивогляд" розповідав, що у Києві заборонили масові заходи від 22 до 25 серпня.
Поки на нашій землі війна, навіть "Дивогляд" – це не про котиків і пандочок, а про перемоги нашого війська! Наш Telegram Дивогляд 5.UA.
Читайте також: Допоможи ЗСУ – врятуй свій дім: офіційні реквізити та посилання