Однією з перших країн, де запровадили цей знак, стала Польща
Оновлений дорожній знак D-51a, який попереджає водіїв про ділянки з секційним контролем швидкості, почав з'являтися на дорогах Європи. Основне його завдання – сигналізувати про особливий формат контролю швидкості, що відрізняється від традиційних камер фіксації. Про це повідомляє "Дивогляд" із посиланням на Автотема.
Як працює система секційного контролю швидкості?
На відміну від класичних радарів, які фіксують швидкість авто в конкретний момент, секційний контроль працює інакше. Камери встановлюються на в’їзді та виїзді з контрольованої зони, після чого система обчислює середню швидкість транспортного засобу. Якщо цей показник перевищує допустиму норму, водій отримає штраф.
Де вже діє новий знак?

Однією з перших країн, де запровадили знак D-51a, стала Польща. Там секційний контроль ефективно допомагає зменшити кількість перевищень швидкості на автомагістралях і підвищити безпеку дорожнього руху.
Окрім цього, існує і знак D-51b, який позначає закінчення зони секційного контролю. Він має червоне перекреслення, що інформує водіїв про завершення дії системи.
Чим відрізняється від українських знаків?
В Україні поки що немає аналогічного контролю середньої швидкості. Найпоширенішим знаком, який попереджає про автоматичну фіксацію порушень ПДР, є 5.76. Він лише інформує про наявність камер, але не працює за принципом обчислення середньої швидкості, як у Європі.
Раніше "Дивогляд" розповідав про ТОП-10 авто, які найчастіше викрадали у 2024 році.
Поки на нашій землі війна, навіть "Дивогляд" – це не про котиків і пандочок, а про перемоги нашого війська! Наш Telegram – Дивогляд 5.UA.