Apple

Apple знову стала найдорожчим брендом у світі – детальна статистика

Shutterstock

Вартість компанії зросла на 55% за рік

Американська компанія Apple повернула собі звання найдорожчого бренду в світі. Про це повідомляє "Дивогляд" із посиланням на Bloomberg.

У рейтингу Brandz Top 100 Most Valuable Global Brands, складеному компанією Kantar, Apple оцінили в $947,1 млрд, тобто її вартість зросла на 55%. Останнього разу компанія стала лідером цього рейтингу у 2015 році, після чого її випереджав Amazon.

Бренд випередив наступні компанії:

  • Google, вартість якого $820 млрд, тобто він подорожчав за рік на 78%;
  • Amazon, вартість якого $706 млрд (збільшилася на 3%);
  • Microsoft, вартість якого $611 млрд (+49%)
  • Tencent, вартість якого $214 млрд (подешевшав 11%)

Якщо враховувати всі компанії, які опинилися у топ-100, то за рік їхня вартість склала майже $8,7 трлн і збільшилася на 23%.

До речі, нещодавно "Дивогляд" повідомляв, що Bitcoin впав до найнижчої вартості за 1,5 року.

Поки на нашій землі війна, навіть "Дивогляд" – це не про котиків і пандочок, а про перемоги нашого війська! Наш Telegram Дивогляд 5.UA.

Читайте також: Допоможи ЗСУ – врятуй свій дім: офіційні реквізити та посилання 

ПРОКОМЕНТУЙТЕ

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ