Їх можна буде використовувати як допоміжні джерела живлення
Компанії Hyundai, LG Energy Solution та KST Mobility розробляють механізм, за допомогою якого стане можливим подальше використання відпрацьованих акумуляторів електрокарів. Про це повідомляє видання The Korea Herald.
Оскільки компоненти акумуляторів багаті на токсичність, механізм полягатиме в повноцінній переробці батареї і таким чином забезпечить їй друге життя або надасть можливість її використання у якості допоміжних джерел живлення.
Перспективна бізнес-модель повторного використання відпрацьованих акумуляторних батарей електромобілів була представлена на зустрічі представників компаній, на якій вони також підписали меморандум, згідно з яким Hyundai продаватиме свої електромобілі серії Kona компанії KST Mobility без акумуляторів. Це дозволить їй скоротити початкові вкладення.
Потім підрозділ Hyundai Motor, зо займається доставкою автомобілів, здасть акумулятори в оренду KST Mobility, а після первинного вироблення ресурсу, коли ємність знизиться до 60-80%, передасть їх компанії LG Energy Solution. Вона вироблятиме на їх основі стаціонарні енергетичні накопичувачі ESS, які забезпечать швидку зарядку електротаксі компанії KST Mobility.
Накопичувачі заряджатимуться від мережі в нічний час, коли вартість електроенергії менше.
За оцінками компанії Hyundai, така стратегія є досіть перспективною. Вже до 2029 року вона стане необхідною для утилізації 80 000 списаних батарей від електрокарів.
Раніше "Дивогляд" повідомляв, що створено акумулятор для електрокарів, який заряджається за 5 хвилин.
Якщо ви втомилися від серйозних новин і хочеться трохи розслабитися, підписуйтеся на наш канал у Telegram. Дивогляд 5.UA – тут може бути страшно, але весело!