З'ясовуємо, чим справді корисна мережа, про яку так часто говорять
Clubhouse – соціальна мережа, в основі якої лежить голосове спілкування. Вона була заснована менше року тому колишніми розробниками Google Полом Девісоном і Роганом Сетом. Додаток базується на так званому "живому" спілкуванні та складається з "кімнат" і "клубів", які можуть мати різну тематику.
Як це працює?
Взаємодія один з одним відбувається лише голосом в режимі реального часу. При цьому записувати розмови заборонено.
Користувач може залишатися пасивним учасником дискусії, слухаючи "гостей" кімнати. За бажанням він може стати одним зі спікерів. Для цього йому необхідно створити власну кімнату або попросити право голосу в чужій.
У чому особливість?
Найголовніша відмінність Clubhouse від інших соціальних мереж – неможливість надсилати особисті повідомлення, зображення або відео. Єдиний текст який може бути в додатку – опис власного профілю і опис "кімнат".
Як потрапити?
Потрапити в цю мережу не так просто. Щоб стати користувачем Clubhouse, необхідно отримати так званий "інвайт" – запрошення від особи, яка вже має особистий профіль у додатку. Кількість інвайтів обмежена. Мережа працює за принципом: "якщо хтось запросив тебе, запроси і ти когось".
Чому мережа стала популярною?
За останні тижні попит на нову соціальну мережу Clubhouse значно зріс. Менше ніж за тиждень в кінці січня до неї приєдналися 1,1 млн осіб, а загальна кількість зареєстрованих користувачів близько 3,6 млн.
Серед нас чимало тих, хто хотів би опинитися в одній віртуальній кімнаті з Ілоном Маском або Біллом Гейтсом. Clubhouse може надати таку можливість, за умови, що вони є користувачами цієї мережі.
Раніше повідомлялось, що в Японії відкрили магазин із обслуговуванням покупців за їх біометричними даними.
Якщо ви втомилися від серйозних новин і хочеться трохи розслабитися, підписуйтеся на наш канал у Telegram. Дивогляд 5.UA – тут може бути страшно, але весело!