Міжнародний фестиваль-конкурс "Вибір року" в Україні опублікував список товарів та послуг №1 в країні. Методика визначення товарів та послуг №1 розроблена компанією Fеstivals International (США) і дає комплексну оцінку позиції товару, послуги та компанії-виробника на ринку.
"Вибір року" – найавторитетніша нагорода у сфері бізнесу, що об'єднує спільноту міжнародних брендів та українських компаній, які досягли значних успіхів у комунікації зі споживачами та нарощують частку ринку.
Переможці міжнародного фестивалю-конкурсу "Вибір року" 2021:
- Мережа центрів лазерної епіляції та косметології року – Лазерхауз
- Національна мережа торговельних центрів – Епіцентр
- Змішувач року – hansgrohe
- Сервіс та обслуговування року у торговельних мережах (супермаркети/гіпермаркети)– AШАН
- Онлайн кредитування року – Moneyveo
- Виробник року хлібобулочних виробів – КИЇВХЛІБ
- Система інсталяції року – GROHE
- Виробник шкільних та офісних дощок року – UKRBOARDS
- Світлодіодне освітлення року – Videx
- Небулайзер року – Gamma
- Тонометр року – Gamma
- Майонез року – Королівський смак
- Твердий сир року – КОМО
- Телевізор року економ-класу – KIVI
- Пральна машина року – LG Electronics
- Холодильник року – LG Electronics
- Житловий комплекс року курортного типу в передмісті Києва – Уютний Квартал
- М'ясорубка року – Tefal
- Електрогриль року – Tefal
- Мультиварка року – Tefal
- Прибиральна техніка року – Kärcher
- Садова техніка року – Kärcher
- Девелоперська компанія року в передмісті Києва – Будівельна група "Синергія"
- Девелоперська компанія року в місті Києві – ENSO
- Житловий комплекс року бізнес-класу в передмісті Києва – Krona Park II
- Гель-лаки для нігтів та засоби для манікюру року – Kodi Professional
- Шкільні рюкзаки та ранці року – Kite
- Дієтичні добавки року – Herbalife Nutrition
- Програма року для корекції та зниження маси тіла – Herbalife Nutrition
- Мережа магазинів одягу для жінок (вітчизняне виробництво) – VOVK
- Системи безпеки року – AJAX
- Медичні рукавички року – MedTouch
- Назальний спрей року на основі морської води – Хьюмер
- Венотонік року (в таблетках) – Детралекс
- Мережа барбершопів року – ЦирюльникЪ
- Косметика для догляду за обличчям – Mary Kay
- Магазин року краси та здоров'я – EVA
- Корм для котів (українське виробництво у сегменті "стандарт") – Мяу!
- Корм для собак (українське виробництво у сегменті "стандарт") – Гав!
- Інтернет-магазин товарів для немовлят – Pampik
- Витяжка року – Pyramida
- Автобусні тури року – Аккорд-тур
- Маркетплейс модного одягу, взуття та аксесуарів – Lamoda.ua
- Мережа аптек року – Аптека АНЦ
- Розважальний центр року для дітей – GALAXY Blockbuster Mall
- Дитячі підгузки від українського виробника – Bambik

- Виробник профільних систем для металопластикових вікон та дверей – Rehau
- Мережа бутиків натуральної косметики – Yves Rocher
- Шоколад року – Millennium
- Паперові вироби року – Selpak
Антон Степанюк, Global Marketing Director KIVI HQ:
"Перемога у конкурсі три роки поспіль означає для нас, що KIVI рухається у правильному напрямку. Ми ніколи не гналися за революційними високими технологіями, але завжди прагнули виготовити збалансований продукт міцного середнього класу. За 5 років існування компанії ми показали вражаючий результат. KIVI сьогодні – це вже міжнародна компанія з широкою дистрибуцією у країнах Європи та Азії. На сьогоднішній день виготовлено понад 1 млн пристроїв. Ми дуже раді, що наші клієнти високо оцінюють телевізори KIVI. Це надає нам наснаги робити ще кращий продукт. 2021 рік був важким з точки зору виробництва та логістики. Все це вплинуло і на KIVI. Але нам вдалося утримати лідерські позиції та увагу клієнтів. За це ми вдячні всій команді професіоналів KIVI, які сприймають проблеми тільки як виклики на шляху до успіху - компанії та особистого".

Максим Король, перший заступник генерального директора ПП "Віктор і К":
"Нагорода "Вибір року" цінна для нас, як для виробника тим, що основний вибір робить саме споживач. Перемога у конкурсі - це прекрасні почуття визнання того, що наша плідна праця недаремна. Відзнака "Вибір року" безумовно має привернути більшу увагу споживача, довіру та схильність до покупки продукції нашої торгової марки, але головне – величезний стимул та натхнення для нашої команди".

Андрій Рудик, голова представництва "ГРОЕ АГ" в Україні:
"Завдяки премії "Вибір року" компанія GROHE отримала ще одне підтвердження довіри до нашої сантехніки в Україні. Коли споживач приймає рішення облаштувати ідеальну ванну кімнату, переваги інсталяційних систем GROHE розглядаються у першу чергу – завдяки підтвердженій надійності та відгукам".
Світлана Нова, провідний менеджер з розвитку категорії підгузки корпорації "Біосфера":
"Для бренду Bambik – це перша подібна нагорода і, звичайно, ми хочемо поділитись нашою радістю з усіма.
Перш за все, ми розмістимо нагороду на упаковці товарів Bambik, також плануємо активну комунікацію зі споживачами через соцмережі та ЗМІ. Для нас важлива думка наших користувачів, адже тільки прислухаючись до порад та думок клієнтів можна створити якісний продукт".

Спробувати свої сили у змаганні за першість на ринку можна, заповнивши заявку на участь в національному опитуванні споживчих вподобань.