Протягом трьох місяців "УЗ" недоотримала півмільярда гривень через неефективність на перегоні Комиш-Зоря – Волноваха. Про це кажуть аналітики ЦТС-Консалтинг.
Як стало відомо, "Укрзалізниця" запланувала досягти пропускної здатності до 24 вантажних потягів за добу на перегоні Комиш-Зоря – Волноваха, однак реальні показники у середньому не перевищують 16 поїздів.
За словами аналітика ЦТС-Консалтинг Павла Руденка, це веде до втрат як вантажовідправників, так і самої залізничної компанії.
Зауважимо, що у травні цього року "УЗ" завершила будівництво перегону Розівка-Зачатіївська на ділянці Комиш-Зоря–Волноваха вартістю більше 73 млн грн. Тоді керівництво компанії заявило про збільшення пропускної здатності цієї гілки до 24 вантажних потягів на добу. Утім, отримані результати за 3 місяці роботи свідчать про те, що УЗ щодоби не отримує надходження від 8 поїздів.
"Виходить, що з дати відкриття реконструйованого перегону УЗ недоотримала тарифних надходжень від перевезень сировини на маріупольські меткомбінати та вантажів у Маріупольський порт на рівні 390 млн грн, і ще приблизно 100 млн грн тарифних надходжень УЗ втратила від того, що не перевозила готову продукцію, яку могли б виробити меткомбінати, якщо б мали сировину. Недоотримані тарифні надходження тільки за 3 місяці майже у 7 разів більше суми інвестицій на розвиток ділянки", – повідомив Руденко.
Він також заявив, що за умови належного підходу до інвестицій у цю залізничну ділянку, вони би окупилися менш ніж за один місяць.