leopolis.news

За три місяці УЗ недоотримала півмільярда через неефективність на перегоні Комиш-Зоря–Волноваха - експерт

    За умови належного підходу до інвестицій у цю залізничну ділянку вони окупилися б менш ніж за один місяць, переконаний експерт

    Протягом трьох місяців "УЗ" недоотримала півмільярда гривень через неефективність на перегоні Комиш-Зоря – Волноваха. Про це кажуть аналітики ЦТС-Консалтинг.

    Як стало відомо, "Укрзалізниця" запланувала досягти пропускної здатності до 24 вантажних потягів за добу на перегоні Комиш-Зоря – Волноваха, однак реальні показники у середньому не перевищують 16 поїздів.

    За словами аналітика ЦТС-Консалтинг Павла Руденка, це веде до втрат як вантажовідправників, так і самої залізничної компанії.

    Зауважимо, що у травні цього року "УЗ" завершила будівництво перегону Розівка-Зачатіївська на ділянці Комиш-Зоря–Волноваха вартістю більше 73 млн грн. Тоді керівництво компанії заявило про збільшення пропускної здатності цієї гілки до 24 вантажних потягів на добу. Утім, отримані результати за 3 місяці роботи свідчать про те, що УЗ щодоби не отримує надходження від 8 поїздів.

    "Виходить, що з дати відкриття реконструйованого перегону УЗ недоотримала тарифних надходжень від перевезень сировини на маріупольські меткомбінати та вантажів у Маріупольський порт на рівні 390 млн грн, і ще приблизно 100 млн грн тарифних надходжень УЗ втратила від того, що не перевозила готову продукцію, яку могли б виробити меткомбінати, якщо б мали сировину. Недоотримані тарифні надходження тільки за 3 місяці майже у 7 разів більше суми інвестицій на розвиток ділянки", – повідомив Руденко.

    Він також заявив, що за умови належного підходу до інвестицій у цю залізничну ділянку, вони би окупилися менш ніж за один місяць.

    Попередній матеріал
    В Австралії виявили незвичайне "місто восьминогів"
    Наступний матеріал
    128 країн виявили бажання реформувати ООН: що хочуть змінити
    Теги:

    Керівник "Запоріжсталі": Директори "Укрзалізниці" змінюються щороку, а на Дорозі не змінюється нічого

    Галасюк: Потрібно змусити "Укрзалізницю" шукати внутрішні резерви, а не підвищувати тарифи

    В "Укрзалізниці" існує корупційна система розподілу вагонів – Гройсман