expres.ua

ЄБА каже про необхідність введення мораторія на підвищення залізничних тарифів в Україні

    Підприємства та компанії, що працюють в Україні, уже відчули негативний ефект від попередніх ініціатив залізничного державного монополіста "Укрзалізниці" у сфері тарифної політики

    Підприємства та компанії, що працюють в Україні, вже відчули негативний ефект від попередніх ініціатив залізничного державного монополіста "Укрзалізниці" у сфері тарифної політики. Про таке зазначається у листі Європейської бізнес-асоціації, адресованому в.о. генерального директора УЗ Євгену Кравцову і голові Державної регуляторної служби України Ксенії Ляпіної, передає Мінпром.

    Про це йдеться в листі Європейської бізнес-асоціації (ЄБА) адресованому в.о. гендиректора УЗ Євгену Кравцову та голові Державної регуляторної служби України Ксенії Ляпіної.

    Як відомо, з 31 жовтня 2017 року на 15% підвищили тариф на вантажоперевезення, з 19 лютого змінена процедура визначення плати за використання вагонів УЗ – у результаті чого витрати вантажоперевізників зросли на 30-35%.

    За таких умов в обох випадках втрати бізнесу від ініціатив УЗ оцінили у 6,5 млрд грн.

    Крім того, з 27 липня "Укрзалізниця" ввела нові ставки за використання своїх вагонів, що призвело до втрат бізнесу на 1,3 млрд грн. Таким чином загальний тариф на вантажоперевезення уже виріс на 25%. Такі оцінки надають в Європейській бізнес-асоціації.

    "На нашу думку, це не узгоджується із задекларованими намірами про мораторій на подальше підвищення тарифів у 2018 році", -  кажуть в ЄБА.

    Також там наголошують, що нові пропозиції УЗ стосовно уніфікації тарифів на перевезення різних видів вантажів - це ще один крок на шляху перманентного підвищення тарифів державним монополістом.

    Очікується, що через такі дії УЗ витрати українських підприємств на перевезення залізорудної сировини зростуть на 350 млн грн на рік, а на перевезення енергетичного вугілля - на 600 млн грн.

    "В цілому невиконання плану капітальних інвестицій і незбалансоване підвищення залзіничних тарифів з боку УЗ вже призвело до додаткових витрат української промисловості на 19 млрд грн. При цьому, отримавши колосальні додаткові кошти, держкомпанія як і раніше не може вирішити проблему з дефіцитом локомотивів для перевезення промислових вантажів", – підкреслюють в ЄБА.

    Зважаючи на такий стан речей, ЄБА просить Державну регуляторну службу і "Укрзалізницю" оголосити мораторій на підвищення вантажних тарифів до створення Національної комісії регулювання транспорту - незалежного органу, який буде регулювати тарифну політику, зокрема і у сфері залізничного транспорту.

    Попередній матеріал
    Омелян назвав вартість завершення будівництва "заморожених" запорізьких мостів – де братимуть гроші
    Наступний матеріал
    Гриневич оприлюднила рейтинг вишів, де збільшилася кількість бюджетних місць
    Теги: