Українські військові пробують новий спосіб рекрутингу, намагаючись поповнити лави виснажених підрозділів на передовій. Про це йдеться у матеріалі The Wall Street Journal.
Головні новини дня без спаму та реклами! Друзі, підписуйтеся на "5 канал" у Telegram. Хвилина – і ви в курсі подій.
Зазначається, що військові все частіше розміщують рекламу на білбордах та застосовують рекламні інструменти Instagram.
"Не чекайте, поки ворог прийде до вашого дому. Знищуйте ворога разом з нами", – йдеться в рекламному дописі батальйону "Вовки Да Вінчі".
Кампанія вербування є частиною зусиль із поповнення виснажених сил. Це відбувається на тлі того, як російські війська просуваються на сході України, перевершуючи українців озброєнням.
Україні потрібні додаткові війська для утримання лінії фронту. У лютому президент України Володимир Зеленський заявив, що на війні загинула 31 тисяча солдатів. Але це занижена оцінка.
Підрозділи на передовій повідомляють про значний дефіцит особового складу. Багато підрозділів виснажені. Уряд розширює призовний фонд, змінюючи закони та намагаючись змусити українців повернутися з-за кордону. Військові підрозділи, особливо добровольчі, навперебій залучають тих, хто готовий приєднатися до бою, але побоюється, що має недостатню підготовку, немотивованих товаришів і погане командування.
"Є багато людей, які хочуть воювати, але хочуть обрати свій підрозділ, свого командира", – сказав командир "Вовків Да Вінчі" лейтенант Сергій Філімонов.
Читайте також: Кабмін продовжив строк бронювання від мобілізації.
Дивіться також:
Підтримайте журналістів "5 каналу" на передовій.
- Робіть свій внесок у перемогу – підтримуйте ЗСУ.
Дивіться також фотогалерею за темою:
Закон про мобілізацію: у Міноборони перерахували всі зміни – картки




















