металобрухт
металобрухт
Depositphotos

"Укрметалургпром" заявив про масове вивезення українського металобрухту до Придністров'я

    За документами вантаж йде молдовському трейдеру Novastal Prim, а за фактом – на ММЗ, що контролюється наближеним до Кремля олігархом Алішером Усмановим

    Об'єднання підприємств "Укрметалургпром" звернулося до української влади, правоохоронних органів і ПАТ "Укрзалізниця" з проханням заборонити вивезення металобрухту до Придністров'я – на Молдавський металургійний завод, який де-факто контролюється наближеним до Кремля олігархом Алішером Усмановим. Про це йдеться у статті 112.ua "Коли і санкції – не перешкода: Україна через Придністров'я спонсорує одіозного олігарха?".

    І щодо Усманова, і взагалі невизнаного Придністров'я Рада національної безпеки і оборони України запровадила санкції. Втім, за даними "Укрметалургпрома", протягом 2017 року з України було експортовано 486 тис. тонн металобрухту, з яких 270 тис. тонн або 56% – потрапило саме на Молдавський МЗ.

    "Зараз ситуація погіршується: так, за січень-квітень 2018-го з 216 тис. тонн, які були експортовані з України, 135 тис. тонн або 63% опинилися на цьому придністровському підприємстві", – мовиться у листі об'єднання, яке металурги спрямували до влади, правоохоронців та УЗ із проханням в найкоротший термін вжити заходів щодо припинення поставок.

    При цьому в "Укрзалізниці" підтвердили факт, що металобрухту в цьому напрямку і далі відвантажується, оскільки "відсутні обмеження на завантаження відповідної номенклатури вантажів на адресу Республіки Молдова, що не дає підстав не підтверджувати плани перевезень цього виду вантажу".

    Зазначається, що за документами вантаж відправляється молдовському трейдеру Novastal Prim, але за фактом – на ММЗ (станція призначення Рибниця).

    "Враховуючи ризик порушення санкцій від 14-го травня поточного року шляхом організації альтернативних схем поставок сировини з України на адресу ММЗ через сусідні станції/інших вантажоодержувачів, а також з урахуванням того факту, що ММЗ є єдиним метпідприємством Молдови і територіально розташований в ПМР, ухвалити конвенцію на перевезення ключової металургійного сировини – ЕТСНВ: Лом чормет (316) – на адресу всіх одержувачів через найближчі до станції "Рибник" станції ЧФМ (ДП "Молдовська залізниця"), зокрема: "Ковбасна", "Вэрэнкэу", "Рибниця", "Матеуць", "Шолденешть", "Кобильня", – резюмується у зверненні.

    Попередній матеріал
    Масове повернення заробітчан в Україну: новий тренд на вітчизняному будівельному ринку
    Наступний матеріал
    У Росії 2016-го року утримували 8 мільйонів "сучасних рабів" – заява Ради Європи
    Теги: