Представники великого українського бізнесу розповіли, як залучають молодь і підвищують лояльність співробітників. Багато компаній мають спеціальні програми по роботі з молоддю. Про це йдеться в матеріалі "Бонуси і можливості: Що українські компанії надають своїм працівникам" на 112.ua.
В компанії "Метінвест", наприклад, розповіли: "Досліджуючи основні мотиви молоді, ми розуміємо, що одним з найважливіших критеріїв вибору роботодавця для них є кар'єрний ріст, можливість стати успішними, вчитися новому та знайомитися з цікавими людьми, формувати своє оточення. У кожному з цих напрямків ми працюємо і розвиваємося. Створені кар'єрні маршрути – типові схеми кар'єрного росту керівника в "Метінвесті" по 11 кар'єрним напрямами. Зараз в компанії для амбітних і відповідальних новачків від початкової позиції до першого менеджерської ланки проходить 1,5 року. Діючий в компанії корпоративний університет пропонує для молоді, а також для працівників середнього і старшого віку все більше програм навчання і розвитку, є можливість підвищувати кваліфікацію, навчатися новим професіям".
Також "Метінвест" тісно співпрацює з навчальними закладами та працевлаштовує близько 30% випускників в регіонах, де розташовані підприємства компанії, зауважив представник компанії.
"Концерн Галнафтогаз" (мережа АЗС ОККО) 30% персоналу – молодь, люди до 30 років. 75% робочих місць компанії зосереджені безпосередньо на АЗС, але також "Галнафтогаз" зацікавлений в залученні талановитих менеджерів та офісних фахівців. Минулого року мережа ОККО стала першим місцем роботи для 500 молодих українців. Ті молоді співробітники, які демонструють хороші результати роботи і зацікавлені в самореалізації, в нашій компанії мають можливість швидкого кар'єрного зростання. Компанія орієнтована на довгострокову співпрацю з кожним, хто влаштовується на роботу", – цитує 112.ua коментар прес-служби "Галнафтогазу".
У компанії працює проект "Кар'єрний ліфт". Кращі оператори АЗС і молодший персонал ресторанів за рекомендацією своїх керівників і за результатами конкурсного відбору отримують можливість пройти серію тренінгів, після яких вони зараховуються до кадрового резерву. Щойно з'являються вакансії серед управлінських посад, саме їм першим пропонують зайняти їх.
У великих українських компаніях діє чимало програм, спрямованих на збереження лояльності співробітників і збереження цінних кадрів.
У "Приватбанку" запевняють: "Як роботодавець, ми пропонуємо гідні для України умови роботи, відповідну компетенціям оплату праці та можливості для розвитку кар'єри всередині банку. Разом з роботою у великому надійному банку співробітники отримують: програму добровільного медичного страхування з частковою компенсацією витрат на страхові платежі за рахунок банку; систему пільгового кредитування; щорічну оплачувану відпустку 24 календарних дня; консультаційні послуги з юридичних питань; забезпечення безпеки працівників і членів їх сімей (програма "Захист"); корпоративні заходи; навчання протягом усього періоду роботи в банку – під конкретні спеціальності та потреби співробітника створено 91 ефективну програму навчання (курси, тренажери, майстер-класи, семінари, тренінги); корпоративний мобільний зв'язок (компенсація частини витрат)".
"Нашою сильною стороною, як міжнародної компанії, є чесний і абсолютно прозорий бізнес. А це означає, що наші співробітники оформлені відповідно до законодавства України, мають легальний дохід, і їх права дотримуються в повній мірі. Крім цього, частиною нашого ціннісного пропозиції є бенефіти, які соціально захищають працівників (медична страховка, матеріальна допомога тощо), можливість розвитку та кар'єрного зростання", – розповіла виданню директор з персоналу компанії METRO Cash and Carry Ukraine Ірина Брижак.