Податковий кодекс
Податковий кодекс відкриті джерела

У ДРС назвали 10 причин, чому не можна ухвалювати запропоновані зміни в Податковий кодекс

    Читайте по-русски
    Проаналізувавши законопроєкт, у службі дійшли висновків, що його прийняття може призвести до збільшення тіньового сегменту економіки, підвищення попиту на послуги конвертаційних центрів та посилення корупційного навантаження на бізнес

    Державна регуляторна служба назвала понад 10 причин, чому не можна приймати зміни у Податковий кодекс, викладені у законопроєкті 1210, застереження були направлені до Уряду та Верховної Ради України, йдеться у повідомленні на сайті служби.

    "Законопроєкт № 1210 не супроводжується аналізом регуляторного впливу або іншим аналітичним документом, який би містив розрахунки витрат і вигод суб’єктів господарювання та держави від запровадження зазначеного законопроєкту. За зверненням підприємців у ДРС його попередньо проаналізували та дійшли висновку, що він несе низку загроз для бізнесу", - повідомляється на сайті.

    Проаналізувавши законопроєкт, у службі дійшли висновків, що його прийняття може призвести до збільшення тіньового сегменту економіки, підвищення попиту на послуги конвертаційних центрів та посилення корупційного навантаження на бізнес.

    Зокрема, служба критикує намір в 4 рази підвищити штрафи для платників податків за порушення у сфері адміністрування податків і запровадити нові санкції за інші порушення. На думку експертів, такі дії ускладнять взаємодію підприємств з контролюючими органами та збільшать корупційні ризики.

    Також викликає занепокоєння намір авторів законопроєкту скасувати персональну відповідальність посадової або службової особи контролюючого органу перед державою в розмірі виплаченого з бюджету відшкодування через неправомірні рішення, дії чи бездіяльність цієї посадової (службової) особи, адже така практика вже була в Україні і виявилась неефективною.

    Крім того, зазначено ще низку зауважень щодо системи нарахування та погашення боргів, штрафів та пені, регуляції відносин між підприємцями та контролюючими органами, рентної плати та курсової різниці.

    "Окремі положення законопроекту № 1210 можуть бути використані як механізм прихованої приватизації цілісних майнових комплексів державних підприємств, які не підлягають приватизації", – застерігають в ДРС.

    У службі закликають до широкого громадського обговорення запропонованих змін із залученням представників бізнес-спільноти, профільних асоціацій та інших зацікавлених сторін, щоб уникнути ситуації, коли наміри стабілізувати ринкове середовище матимуть повністю зворотні наслідки.

    Попередній матеріал
    Питання були трохи безглуздими – Сенцов про враження від пресконференції
    Наступний матеріал
    "Ви стали прикладом справжньої мужності" – Порошенко під час зустрічі із Сущенком
    Теги: