Таке підвищення цін ініціює міська влада. Водночас чиновники цьогоріч мають розробити стратегію розвитку реклами у Києві. Документ має упорядкувати розміщення та уніфікувати рекламні конструкції. Нині бігборди та сіті-лайти у місті розмежовують по зонам. Зокрема,
повністю звільнено від реклами "нульову зону" - біля Софії Київської, Києво-Печерської Лаври та інших пам`ятників архітектури. На Хрещатику - обмежать розмір рекламних кострукцій. Цьогоріч від реклами очікують отримати 130 мільйонів гривень прибутку - це на 30 мільйонів гривень більше ніж торік.
Олександр Пузанов, заступник голови КМДА: "Майже повністю там лише кілька конструкцій залишилось неприбраних в так званій першій зоні, яка обмежує 2,14 квадратних метри рекламниі конструкції. Це вулиця Хрещатик і де які інші вулиці міста. Зараз оператори ринку наружної реклами почнуть прибирати рекламу, зменшувати формати у так званій другій форматній зоні де це обмежується 8 квадратними метрами".
Наступний матеріал
Міжнародний джазовий фестиваль "Єдність" відбувся у Театрі оперети [відео]
Loading...