Сьогодні, 23 травня, розпочинається основна сесія ЗНО. Аби уникнути непорозумінь, Український центр оцінювання якості освіти (УЦОЯО) нагадав правила, яких потрібно дотримуватися під час проходження зовнішнього незалежного оцінювання.
"Виходячи з дому, візьміть із собою документи, на підставі яких ви зможете зайти до пункту проведення: оригінал сертифіката учасника ЗНО (той, що з фото і голограмою); оригінал документа, серія та номер якого зазначені в сертифікаті (паспорт, свідоцтво про народження тощо); запрошення-перепустка (не забудьте роздрукувати його на інформаційній сторінці учасника)", – йдеться у повідомленні УЦОЯО.
УЦОЯО застерігає, що відсутність одного з перелічених документів або подання його копії унеможливить участь у тестуванні з певного предмета. Учаснику ЗНО потрібні 2–3 ручки з пастою насиченого чорного кольору (бажано гелеві). Також у пункті проведення ЗНО дозволено мати воду в прозорій пляшці без етикетки.
Зайти до пункту проведення тестування можна буде вже з 10:15. О 10:50 двері зачинять, допуск учасників буде завершено, тестування розпочнеться об 11:00. УЦОЯО рекомендує завчасно планувати маршрут доїзду та розрахувати час, який потрібно витратити на дорогу. Адреса пункту проведення вказана в запрошенні-перепустці, схеми доїзду розміщені на сайтах регіональних центрів оцінювання якості освіти.
"У пункті тестування знайдіть Ваше прізвище, ім’я й по батькові в аудиторному списку, який розміщений на першому поверсі, поруч із входом на пункт проведення ЗНО. Навпроти Вашого прізвища, імені, по-батькові буде вказано номер аудиторії, де Ви складатимете тест. Знайти потрібну аудиторію Ви зможете за вказівниками, розміщеними в пункті. За потреби звертайтеся до чергового на поверсі. Номер Вашого робочого місця вказано в списку, прикріпленому на дверях аудиторії або поруч із входом до неї", – зазначено в повідомленні.
Також відомо, що основна сесія ЗНО цього року триватиме з 23 травня по 16 червня.
Як повідомляв 5.UA, цьогорічні результати ЗНО будуть множити на три коефіцієнти: регіональний, галузевий та сільський.