Додзвонювачі скаржились на свої біди в сфері ЖКГ. Та чиновник пообіцяв їх вирішити протягом кількох днів. В самому ж кол-центрі кажуть - вдається вирішити не всі, а лише половину скарг містян. Затягують, здебільшого, з питаннями, що потребують значних коштів. Щодня в службу допомоги киянам телефонує близько 2-х тисяч людей.
Наталя Любченко, керівник відділу зворотнього зв`язку служби: "Люди обращаются по всем вопросам, это и медицина и дорожное хозяйство, и жилищно-куммунальные - это, конечно, больше всего обращений. Где-то убрать, где-то что-то вывезти - это конечно, проще чем отремонтировать крышу".
Попов особисто прийняв дзвінок-скаргу
Чому в будинку немає гарячої води - пояснював киянам голова КМДА. Олександр Попов особисто прийняв дзвінок-скаргу, що надійшов в Кол-Центр Служби допомоги киянам.
Наступний матеріал
Новий трамвай київського виробництва презентують киянам у травні [відео]
Loading...