На західній Україні на підходах до ключових залізничних прикордонпереходів накопичилося декілька тисяч вантажних вагонів – як порожніх, так і навантажених. Найбільш критична ситуація склалася на Львівській залізниці, передає Центр транспортних стратегій.
Вантажовідправники скаржаться, що станом на 20 листопада неподалік станції "Ізов" простоювали понад дві тисячі напіввагонів, з яких 1045 – на Львівській залізниці. Водночас, за нормального функціонування їх має бути не більш як 800.
Крім того, неподалік станції Ужгород чатують 2,3 тисячі напіввагонів, з них 1405 - на Львівській залізниці. Норма тут не перевищує тисячі напіввагонів.
Також, за останніми даними, на станції "Чоп" простоюють майже 1700 вагонів (на Львівській залізниці – 734, і це за нормального рівню роботи, що не перевищує 500 вагонів).
Простій вагонів фіксують і на ділянці Львів-Ходорів-Бурштин. Через це тимчасово припинене відвантаження вугільної продукції до Бурштинської ТЕС.
Як з'ясувалося, однією з причин простоїв є проведення "Укрзалізницею" колійних робіт. Вантажовідправники кажуть, що графік таких робіт був складений некоректно для періоду опалювального сезону, тому це й призвело до перебоїв з відвантаженнями палива.
Також однією з причин простою на Львівській залізниці є брак необхідної кількості робочого парку тягового рухомого складу.
Зауважимо, що в "УЗ" наразі ситуацію не коментують, однак обіцяють це зробити найближчим часом.