Віктор Галасюк
Віктор Галасюк
Віктор Галасюк / Facebook

"Укрзалізниця" не має "відпускати" ціни на напіввагони – Галасюк

    Вільне ціноутворення на напіввагони виглядає як приховане підвищення тарифів, вважає нардеп

    "Укрзалізниця" планує запропонувати вільні ціни на напіввагони. До цього часу ціни на піввагони встановлювали згідно документу УЗ, передає "Сегодня".

    У компанії кажуть, що новий принцип буде запобігати корупції. А от представники бізнесу з пропозицією "УЗ" не згодні. Вони запевнять, що такий крок, навпаки, лише збільшить корупційні ризики.

    За словами голови парламентського комітету з митної політики Віктора Галасюка, "відпускати" ціни на сьогоднішній день недоцільно.

    "Зараз це виглядає як приховане підвищення тарифів. Найпростіше, що потрібно зробити, – це "відпустити" ціни і, на жаль, влада це зробила в дуже багатьох напрямках. Сьогодні потрібно не відпускати ціни, сьогодні потрібно дуже розумне державне регулювання в інтересах промисловості", – наголосив Галасюк.

    Він також додав, що промисловість працює на економіку, а економіка працює на громадян.

    "Тому необхідно зберегти державну координацію ціноутворення на вагони. А щоб вирішити проблему з їх нестачею, потрібно з замовляти, потрібно їх будувати", – пояснив Галасюк.

    До слова, як повідомляв раніше начальник департаменту вагонного господарства УЗ Олег Мотін, "Укрзалізниця" 2017 року так і не закупить жодного нового піввагона.

    А от голова парламентського комітету з митної політики пропонує виручити гроші на замовлення піввагонів за рахунок корпоратизації УЗ.

    "І до речі, наша команда пропонує, де взяти гроші – за рахунок корпоратизації УЗ, за рахунок економії підвищення операційного управління, за рахунок випуску цільових облігацій, які під гарантії Мінфіну будуть купувати українські банки і кошти будуть не у шухлядку йти, а працювати на економіку. Залізниця повинна обслуговувати промисловість", – наголосив Галасюк.

    Як відомо, раніше представники гірничо-металургійного комплексу України неодноразово наголошували на тому, що забезпечення їх перевезень здійснюється "Укрзалізницею" за "залишковим принципом". За словами прем'єр-міністра Володимира Гройсмана, новому керівництву УЗ поставлена ​​задача розібратися у системі розподілу вантажних вагонів і ліквідувати корупційну складову в цьому процесі.

    Попередній матеріал
    "Це лакмусовий папірець": підтримки України з боку ЄС недостатньо – Лінкявічус
    Наступний матеріал
    Луценко обурився можливістю оскаржувати вручення підозри
    Теги:

    Підприємства ГМК в жовтні були забезпечені вагонами УЗ лише на 25% – "Укрметалургпром"

    Металурги просять переглянути право "УЗ" самостійно призначати тарифи на використання напіввагонів

    Блогер прокоментував новий сервіс повноцінного харчування в потягах УЗ