leopolis.news

Металурги кажуть про "критичну ситуацію" через брак вагонів "УЗ"

    Представники об'єднання "Укрметалургпром" заявляють про загрозу зупинки ГЗК і припинення експорту залізорудної сировини через дії "Укрзалізниці"

    "Укрметалургпром" розкритикував роботу філії ПАТ "Укрзалізниця" – "Центр транспортної логістики" (ЦТЛ). Об'єднання метпідприємств  вважає, що компанія "відверто саботує" роботу гірничорудних підприємств Кривого Рогу. Зокрема, їх не забезпечують вагонами для перевезення залізорудної сировини (ЗРС), передає "Інтерфакс-Україна".

    "Більше, ніж півроку пішло на те, щоб спробувати вибудувати роботу з паритетного забезпечення підприємств вантажними вагонами на середньому рівні для всієї України (зараз більше 35%), але статистика мене просто розчаровує: в поточному місяці на Північний ГЗК взагалі не зайшло жодного вагону, ІнГЗК забезпечений лише на 8% завантажень. Підприємства зривають експортні контракти", - заявив президент "Укрметалургпрому "Олександр Каленков.

    З його слів, такі дії "Укрзалізниці" можуть перекреслити багаторічну працю з вибудовування відносин з покупцями сировини та продукції у Східній Європі. Водночас, залишаються проблеми з поставками ЗРС на меткомбінати прифронтового Маріуполя.

    "Укрзалізниця" цинічно по ділянці з обмеженою пропускною спроможністю пропускає порожні потяги "УЗ" повз меткомбінатів, яким бракує сировини для виробництва сталі на експорт. У той же час, за наявною інформацією, окрема група приватних підприємств, як і раніше, забезпечена парком "УЗ" на 90-100% (на їх перевезеннях задіяно близько 1/3 парку "УЗ"). Незважаючи на постійні обіцянки керівника ЦТЛ вирівняти ситуацію, ніякого прогресу, як і раніше, немає. Навіщо гірники і металурги платять тариф, частина якого використовується для закупівлі та утримання вагонів "УЗ", якщо ці вагони їм банально не дають під навантаження?" – обурюються в "Укрметалургпромі".

    Також президент об’єднання наголошує, що промисловці вже не вперше звертають увагу на несправедливий розподіл вагонів "Укрзалізниці", однак ця тема ігнорується, а лінійні керівники ЦТЛ і "УЗ" "бажають додаткової матеріальної мотивації".

    "Критична ситуація, яка склалася на сьогоднішній день, вже не може залишатися без уваги, і це питання потрібно піднімати на рівень керівництва "УЗ", Кабінету міністрів і відповідних компетентних органів, оскільки на кону стоїть не тільки репутація вітчизняного виробника на міжнародних ринках, але і зриви експортних контрактів, і відповідно, недоотримана країною валютна виручка", – наголошується в заяві металургів.

    Відтак, чільник метоб’єднання закликав керівництво "Укрзалізниці" вирішити проблему дискримінації криворізьких ГЗК щодо забезпечення вагонів на піввагонів найближчим часом.

    "Ми не вимагаємо преференцій, ми тільки хочемо встановлення чесних і рівних умов для всіх вантажовідправників, тобто забезпечення підприємств ГМК парком піввагонів" Укрзалізниці "на рівні ринкової частки ЦТЛ, яка зараз становить трохи більше 35%. І для виконання цього завдання зовсім не потрібна хитромудра система розподілу вагонів, яку нам ось уже скоро як рік обіцяють. Досить просто налагодити процес розподілу вагонів "УЗ" між дирекціями пропорційно їх навантаженню в мережі "УЗ", – резюмує Каленков.

    Попередній матеріал
    У НБУ розповіли, через що прискорилося зростання цін
    Наступний матеріал
    Паркування в Києві у вихідні віднині стане безкоштовним
    Теги:

    Окремі службовці "Укрзалізниці" не піклуються про державний інтерес – нардеп Гусак

    ГПУ: Низка посадовців "Укрзалізниці" постачали продукцію підприємствам в ОРДЛО

    "Укрзалізниця" працює в інтересах третіх сторін – нардеп Гусак