Володимир Гусак / Facebook

"Укрзалізниця" працює в інтересах третіх сторін – нардеп Гусак

    Через проведення ремонтних робіт на прикордонному переходу "Ужгород" обсяг пропуску вантажних поїздів знизився з 9-10 до 5-7 поїздів на добу, в очікуванні пропуску простоюють близько 2,7 тис. напіввагонів

    ПАТ "Укрзалізниця" працює в інтересах третіх сторін, а не в інтересах економіки України. Таку заяву зробив на сторінці у Facebook народний депутат Володимир Гусак.

    "Чергове тому підтвердження – ситуація з пропуском вантажів через прикордонний перехід "Ужгород" на кордоні зі Словаччиною. Через проведення ремонтних робіт на словацькій стороні обсяг пропуску вантажних поїздів через цей прикордонний перехід знизився з 9-10 до 5-7 поїздів на добу, в очікуванні пропуску простоюють близько 2,7 тис. напіввагонів. В умовах обмеженого пропуску вантажовідправники з РФ зрозуміли одну просту річ – чим більше ти відвантажиш, тим більше твоїх вантажів пройде, з УЗ ніяких проблем не буде, адже для російських вантажів увімкнуть зелене світло, і ніхто в "Укрзалізниці" навіть не думає про те, щоб якось обмежити їх навантаження. А от українські залізорудні підприємства в таких умовах змушені знижувати відвантаження (за даними, які я маю, за 13 днів червня недовантажили близько 30 тис. т ЗРС, до кінця червня ця цифра може досягти 100 тис. т), а це робочі місця, валютна виручка й податки до бюджету", – написав Гусак.

    Нардеп зазначив, що такий стан справ можна пояснити інтересами директора з вантажних перевезень "Укрзалізниці": "Максим Кушнірчук, який до призначення в УЗ вельми благополучно будував прибутковий бізнес у сфері залізничних перевезень із цілою низкою російських компаній. Звідси й таке трепетне ставлення до питання обмежень на навантаження з боку РФ в умовах, коли пропускної здатності не вистачає навіть для українських підприємств".

    Водночас, як нагадав нардеп, Росія ще у 2016 році ввела заборону на транзит українських вантажів у Казахстан та Киргизстан через свій кордон, через що Україна втратила цілий ряд традиційних для себе ринків, а виробники зазнали грандіозних втрат. "Пора б і "Укрзалізниці" стати на бік вітчизняної економіки і правильно розставити пріоритети у пропуску вантажів через українські прикордонні переходи – балансування пропуску через переходи на кордоні України має здійснюватися лише за рахунок транзиту, але в жодному разі не за рахунок вітчизняного виробника", – наголосив політик.

    Гусак нагадав, що протягом 19-21 червня через масштабні ремонтні роботи на словацькому боці пропуск знову буде знижено. "Дуже сподіваюся побачити своєчасні адресні конвенційні заборони УЗ на адресу російських вантажовідправників, інакше питання будемо піднімати на рівень захисту національних інтересів і ролі кожного менеджера УЗ у їх ігноруванні", – резюмував нардеп.

    Попередній матеріал
    Золоті злитки, картини та 215 тисяч доларів: що знайшли під час обшуків у екс-очільника податкової Харківщини
    Наступний матеріал
    До вечора мешканці 72 міст та сел Донеччини знову матимуть воду – Жебрівський
    Теги: