У Міністерстві оборони України закликають військовозобов'язаних оновити свої дані в територіальному центрі комплектування (ТЦК). Там запустили інформаційну кампанію. Навіщо це потрібно та як це вплине на призов, розкаже кореспондент "5 каналу" Назар Войтенков, він слухав брифінг у міністерстві.
Влада запустила інформаційну кампанію "Оновлюй дані в ТЦК". Так у Міноборони хочуть мотивувати українців оновлювати персональні дані у військкоматах та бути готовими піти до війська. Заступниця міністра оборони Ганна Маляр говорила на презентації про довіру між громадянами і ТЦК, яку зараз треба відбудовувати з нуля, аби уникнути конфліктів між працівниками ТЦК та громадянами. Адже подекуди з'являються повідомлення, що людей можуть одразу забирати з вулиці й відвозити до ТЦК навіть без вручення повісток.
"Основне, до чого ми закликаємо – це просто прийти до територіальних центрів комплектування і оновити свої дані. Це геть не означає, що людина після цього буде мобілізована або її візьмуть на олівець. Це звичайна процедура. Якщо людина оновить свої дані, це полегшить роботу ТЦК, прибере частину корупційних ризиків", – заявила заступниця міністра оборони Ганна Маляр.
Читайте також: "Керувати системою ТЦК мають люди, які точно знають, що таке війна": Зеленський звільняє всіх обласних військкомів.
Як пояснили у міністерстві, оновлення даних у ТЦК допоможе уникнути багатьох питань, які виникають при врученні повісток на вулицях, і дасть змогу ефективніше використовувати людей за їхніми спеціальностями.
"Оновити дані – це означає наповнити картотеки ТЦК важливою інформацією, яка допоможе при оповіщенні при мобілізації. Але оновлення даних і мобілізація – це різні речі", – запевнив начальник управління персоналу штабу Командування Сухопутних військ ЗСУ Роман Горбач.
Дивіться також відео: ПОБИВ підлеглого БИТОЮ. Керівнику Рівненського обласного ТЦК повідомили про підозру.
Крім того, у Міноборони залучили психологів і розробили кампанію, де відомі комбриги чесно і щиро розповідають, що вони теж бояться війни, але долають свій страх.
Маляр анонсувала чотири відеоролики, де порівнюють дитячі страхи зі страхами кожної людини в Україні через війну: зайти до темної кімнати або підійти до великої собаки.
Ці відео та звукові ролики будуть поширювати на телебаченні, радіо, у кінотеатрах, у потягах, на банерах та в інтернеті.
Підтримайте журналістів "5 каналу" на передовій.
- Робіть свій внесок у перемогу – підтримуйте ЗСУ.
Головні новини дня без спаму та реклами! Друзі, підписуйтеся на "5 канал" у Telegram. Хвилина – і ви в курсі подій.